اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

عید غدیر عید وحدت و یکدلی مسلمانان است

امام جمعه بیجار با بیان اینکه غدیر صرفاً یک واقعه نیست و هویت و شناسنامه نبوت است گفت: عید غدیر عید وحدت و یکدلی مسلمانان است.

عید غدیر عید وحدت و یکدلی مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های عید غدیر در شهرستان بیجار اظهار کرد: عید غدیر و موضوع ولایت فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم ناب اسلام محمدی(ص) است و بر ماست که از این فرصت به بهترین نحو مطلوب بهره ببریم.

وی انتقال مسئله غدیر و بازگویی و یادآوری اهمیت آن را میان نوجوانان و جوانان سبب صیانت از بعثت رسول اکرم و ترویج ارزش‌های اسلامی بیان کرد.

مرادی به اهمیت ویژه عید غدیر اشاره و خاطرنشان کرد: عید غدیر عید امامت و ولایت است و با توجه ویژه به این مهم موجبات سعادت‌مندی دنیوی و اخروی برای هر فردی فراهم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از رسول اکرم(ص) افزود: پیامبر فرمودند "اگر مردم حول محور ولایت گرد هم آمده و به آن تمسک جویند مردم علوی می‌شدند و جهنمی خلق نمی‌شد و در پایان زندگی انسان نبود".

خطیب جمعه بیجار با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات ستاد هماهنگی غدیر خم اظهار کرد: چنین جلساتی مسیری برای دلدادگی و نزدیکی به ولایت را به ما نشان خواهد داد.

مرادی ابراز امیدواری کرد برنامه‌های عید غدیر خم به دلیل مزین شدن به نام امیرالمومنین(ع) و عید ولایت با شکوه و با رعایت شأن این روز خجسته بسیار وزین برگزار شود.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه غدیر صرفاً یک واقعه نیست و هویت و شناسنامه نبوت است گفت: عید غدیر عید وحدت و یکدلی مسلمانان است.

وی گفت: امید است در آینده ستاد غدیر در شهرستان بیجار مشخص شود تا برنامه‌ها آنگونه که مدنظر است برگزار شود.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه عید غدیر عید وحدت و همدلی و یکدلی مسلمانان است بر اتحاد میان مسلمانان با تبعیت از این عید سعید تأکید کرد.

وی در پایان بر آشنایی جوانان و به ویژه نسل آینده با مباحث غدیر مخصوصاً آشنایی با جایگاه و نقش امامت و رهبری در دین اسلام تأکید کرد.

انتهای پیام/79015/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول