اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

16 هزار شهید ترور سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه بیش از 16 هزار و 500 نفر در ایران توسط دشمنان کوردل ترور شدند، گفت: ترویج فرهنگ حسینی از مهم‌ترین دلایل ترور بوده که این مهم حقانیت انقلاب اسلامی بر محور اهداف اسلام را نشان می‌دهد.

16 هزار شهید ترور سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در مراسم سوگواری مسلم بن عقیل (ع) که در حسینیه مسلم بن عقیل (ع) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه در گذشته دشمن امام حسین (ع) یزید بوده و امروز نیز جبهه حق و باطل وجود دارد، اظهار داشت: امروز نیز دشمن اسلام همان یزید است ولی در شکل متفاوت که این مطلب حقانیت فعالیت‌های ما را از برپایی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد.

آبنوش با اشاره به اینکه سران کشورهای استکبار و منافقین از برپایی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 16 هزار و 500 نفر را در ایران ترور کردند، اذعان داشت: وقتی به سیره زندگی این افراد توجه می‌کنیم می‌بینیم که اینها از بهترین و پاکترین افراد بودند که به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه پاسداران صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: این افراد ترور شده به دنبال برپا کردن پرچم امام حسین (ع) و ترویج اهل‌ بیت (ع) بودند به همین دلیل دشمن تحمل اعتقادات حسینی آنان را نداشته و این مردان خدایی را به شهادت رسانده است.

وی با اشاره به اینکه 230 هزار شهید در دوران 8 سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: از این آمار بیش از 3 هزار شهید متعلق به استان قزوین بوده که همه این شهدا به دلیل پیروی از اهداف و آرمان‌های امام حسین (ع) به شهادت رسیدند.

آبنوش اضافه کرد: اکنون نیز همان دشمنان بهترین دانشمندان ایرانی را با طراحی دسیسه و نقشه به شهادت می‌رسانند تا از هر چیزی که موجب پیشرفت انقلاب اسلامی و برپایی اهداف امام حسین (ع) در کشور هست، جلوگیری کنند، ولی بدانند که مردم این کشور امور دنیوی را با محبت اهل‌ بیت (ع) نمی‌فروشند و تا آخرین نفش از اهداف اسلام دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه پاسداران صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به روز عرفه اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) با اهل بیتش راهی سرزمین عرفات شد و در این سرزمین دعای پرفیض ندبه را قرائت کرد.

آبنوش ادامه داد: باید علت و اهداف امام حسین (ع) از این حرکت را برای آحاد جامعه به خوبی بیان کرد تا آنان نسبت به این اقدام این امام بزرگوار اطلاعات و آگاهی دقیق داشته باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه دشمنان اسلام به قدری گستاخ شدند که این حرکت امام حسین (ع) را زیر سئوال می‌برند و به آن شبهه وارد می‌کنند، ابراز داشت: با تبیین و تفسیر درست این اقدام مهم ایشان برای آحاد جامعه می‌توان از آسیب این شبهات در امان ماند.

فرمانده سپاه پاسداران صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان تلاش مضاعفی می‌کنند تا بتوانند چراغ انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اذعان داشت: آنان مدام در ذهن مردم شبهه و سیاه‌نمایی ایجاد می‌کنند تا بتوانند آنها را از اعتقاداتشان دور کنند اما نور اسلام در دل‌های پاک ماندگار است.

نگاه مردم به مسایل جامعه گسترده باشد

فرمانده سپاه پاسداران صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ابراز داشت: نگاه قشرهای مختلف مردم به مسایل عمومی، ‌سیاسی و اقتصادی باید گسترده و وسیع باشد.

وی اظهار داشـت: دشمنان اسلام با طراحی فتنه‌ها تلاش می‌کنند تا مردم ایران به مسایل جامعه نگاه نقطه‌ای و کوتاه داشته باشند تا آنان را از انقلاب اسلامی مأیوس کنند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی یک کارمند کار اشتباهی می‌کند دشمن کار او را بزرگ‌ و سیاه‌نمایی می‌کند تا بتواند اعتقادات آنان را به نظام اسلامی کم‌رنگ کند.

آبنوش با اشاره به اینکه افرادی که نگاهشان به مسایل جامعه کوتاه و نقطه‌ای باشد سریع‌تر تسلیم دشمن می‌شوند، اذعان داشت: ولی اگر آحاد جامعه به اتفاقات پیرامون خود نگاه صفحه‌ای و گسترده داشته باشند هرگز تسلیم توطئه‌های دشمنان نخواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه آحاد جامعه باید اصل نظام انقلاب اسلامی را از برپایی این انقلاب تاکنون ارزیابی کنند، بیان کرد: با تحقق این مهم متوجه می‌شوند که این نظام یک گام نیز از اصول و چارچوب اساسی خود عقب‌نشینی نکرده و همچنان با اقتدار و عزت در راستای تحقق اهداف تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی انسان‌های خبیث، کثیف و بی‌رحمی هستند و هر روز نیز این دشمنی علیه این انقلاب افزایش می‌یابد، ابراز داشت: دشمنان مدام در اصل برپایی انقلاب اسلامی شبهه‌پراکنی می‌کنند تا بتوانند مردم را از اعتقادات و اصول خود دور کنند.

آبنوش با بیان اینکه همه طرفدار انقلاب اسلامی از انسان‌های پاک هستند، اضافه کرد: اگر نقطه‌ سیاهی به خاطر اشتباه برخی افراد در کشور دیده می‌شود نباید این امر موجب ایجاد سوء ظن به انقلاب اسلامی شود.

فرمانده سپاه پاسداران صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه باید این نقطه‌های سیاه با همت مسئولان و مردم در نظام اسلامی پاک شود، ادامه داد: آحاد جامعه با نگاه صفحه‌ای و گسترده به مسایل مربوط در جامعه می‌توانند به خوبی این نقاط سیاه را تشخیص دهند و به آسانی فریب سیاه‌نمایی‌های دشمنان را نخورند.

انتهای پیام/77009/ب40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول