اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دعوای نماینده و استاندار حاصلی برای کهگیلویه و بویراحمد ندارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دعواهای چند ساله میان نماینده و استاندار چیزی جز بدبختی برای استان حاصل نشده است.

دعوای نماینده و استاندار حاصلی برای کهگیلویه و بویراحمد ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی شب گذشته در دیدار با برخی فعالان سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کریدور تدبیر و اعتدال باریک نیست و در آن می‌توان برای همه جا پیدا کرد، گفت: در این کریدور تنها کسانی جا نمی‌گیرند که خود را خارج از دایره تعامل و همکاری می‌دانند.

وی به برخی اشکالات فرهنگی استان اشاره کرد و ادامه داد: یک اشکال بزرگ این است که برخی اوقات قلدرها مورد تمجید قرار می‌گیرند و محترم شمرده می‌شوند در حالی که در مدیریت جدید این آدم‌ها اصلاً قابل احترام نیستند و از آن‌ها تمجید نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رد این موضوع که نمایندگان مشورت دهنده و گزینشگر اصلی مدیران در استان هستند با ذکر سخنی به مزاح تصریح کرد: تفاهم را برخی اوقات به ذلیل بودن تشبیه نکنیم و این به معنای گوش دادن به حرف دیگران نیست.

خادمی به برخی دعواهای گذشته میان نمایندگان استان و استانداران اشاره کرد و گفت: پیش خود فکر کنید که چه اندازه این دعواها به استان ضربه زده است و چه بدبختی‌ها که نصیب استان از این بابت نشده است.

وی ادامه داد: هیچ وقت در این استان سه نماینده با هم گفت‌وگو نکرده‌اند و حالا که سه نماینده با هم و استاندار و مدیران و نمایندگان همه با هم می‌نشینند تا برای استان فکری کنند برخی به دنبال بر هم زدن چنین اجماعی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیریت خوب را در این دانست که از همه فکرها و سرمایه‌ها استفاده کند و در ادامه گفت: سئوال این است که آیا همه با هم از استاندار گرفته تا نماینده مردم در مجلس و نماینده ولی‌فقیه بنشینیم و با خرد جمعی برای استان کار کنیم بهتر است یا این‌که با نماینده جنگ و دعوا داشته باشیم و آن‌ها هم از هم جدا باشند بهتر است؟

رئیس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اکنون نظام سلطه از جنگ در عرصه فرهنگی ناامید شده و به میدان اقتصادی آمده، تاکید کرد: برخی دوست دارند در این هیاهو به سر و کله هم بزنیم و با هم دشمنی کنیم که این در راستای فرمایشات رهبری برای عبور از پیچ تاریخی کنونی نیست.

خادمی گفت: درد امروز استان ما چیزهای دیگری است که از آن‌ها غافل شده‌ایم که باید بررسی کنیم چرا مثلاً اکثر دانش‌آموزان ما در شهر و روستا از پوسیدگی دندان رنج می‌برند و روستایی و حاشیه‌نشین شهری این‌گونه با فقر و نداری دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/2571/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول