اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

پیش‌بینی تولید 2 هزار تن انواع آبزیان در زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری تولید 2 هزار تن انواع آبزیان در شهرستان زنجان محقق شود.

پیش‌بینی تولید 2 هزار تن انواع آبزیان در زنجان

محمد‌رضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بر اساس طرح توسعه برنامه پنجم در شهرستان زنجان این میزان تولید پیش‌بینی شده است.

وی به میزان دقیق برآورد تولید آبزیان در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: 2 هزار و 226 تن و 85 کیلوگرم برآورد دقیق انجام شده برای تولید آبزیان شهرستان زنجان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان آبزیان تولیدی در شهرستان زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: ماهیان گرم‌آبی، ماهیان سردآبی، شاه میگو، ماهیان خاویاری از جمله آبزیان تولیدی در شهرستان زنجان است.

این مسئول به میزان تولید انواع آبزیان در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: پیش‌بینی شده است در سال‌جاری 14 تن در هکتار انواع ماهیان گرم‌آبی در شهرستان زنجان تولید شود.

نهاوندی‌پور تولید ماهیان سرد‌آبی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی تولید ماهیان سردآبی در برنامه پنجم توسعه شهرستان بالغ بر یک‌هزار و 665 کیلو در متر مربع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تولید ماهی از منابع آبی را یادآور شد و اظهار داشت: پیش‌بینی شده است بیش از 532 تن در هکتار ماهی از این منابع تولید شود.

وی به تولید ماهی از منابع آبی نیمه طبیعی اشاره کرد و گفت: بیش از 9 تن نیز در این بخش پیش‌بینی تولید ماهی صورت گرفته است.

این مسئول تولید ماهیان خاویاری را یادآور شد و تاکید کرد: در این بخش برای شهرستان زنجان تولیدی پیش‌بینی نشده است.

نهاوندی‌پور همچنین به میزان تولید شاه ماهی در شهرستان زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: مطابق برنامه‌های توسعه در این بخش پیش‌بینی شده است در سال‌جاری 11.8 تن در هکتار تولید صورت گیرد.

وی بخش شیلات استان را بخشی فعال و دارای عملکرد مناسب عنوان کرد و متذکر شد: استان زنجان در این بخش قابلیت‌های بالایی از خود نشان داده است.

انتهای پیام/73007/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول