اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات استان بوشهر خبر داد

صید سالانه 1000 تن انواع ماهی توسط صیادان شهرستان دیّر

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: سالانه صید یک‌هزار تن انواع ماهی و میگو به ارزش 350 میلیون تومان در بندر دیّر صورت می‌گیرد.

صید سالانه 1000 تن انواع ماهی توسط صیادان شهرستان دیّر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، دهیار حاجیان عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیّر که با حضور استاندار و مدیران استان بوشهر برگزار می‌شد افزود: 11 کشتی، 30 لنج و 300 قایق در بندر دیّر به فعالیت مشغول‌اند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: سالانه صید یک‌هزار تن ماهی و میگو به ارزش 350 میلیون تومان در بندر دیّر صورت می‌گیرد.

دهیار حاجیان با اشاره به روند ساخت اسکله خورخان بردخون گفت: ترک تشریفات اسکه خورخان بردخون انجام شده و قرارگاه خاتم‌کار ساخت آن را شروع کرده است.

رئیس شیلات استان بوشهر با اعلام اینکه برای حل زیرساخت‌های سایت‌های پرورش میگو در شهرستان دیّر نیاز به اعتبار داریم، افزود: امسال بیش از 300 تن میگو از سایت‌های بردستان و بنک برداشت شده است.

حاجیان گفت: در بحث پرورش ماهی در قفس مشکلات اداری آن را با حمایت فرماندار شهرستان دیّر حل کرده‌ایم و از متقاضیان برای سرمایه‌گذاری استقبال می‌کنیم.

وی بیان کرد: امسال از تاریخ 8 مرداد ماه صید میگو در استان آغاز شد و این تاریخ برای قایق‌ها 9 مرداد تعیین شده بود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: همچنین از تاریخ 10 مرداد ماه سال‌جاری به مدت 45 روز صید میگو را برای عموم لنج‌های صیادی آزاد اعلام کردیم.

انتهای پیام/66005/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول