اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد

اجرای 127 برنامه قرآنی در سراسر کشور

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: 127 برنامه قرآنی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

اجرای 127 برنامه قرآنی در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد بنیادی در حاشیه آیین افتتاح بیست و دومین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن در جمع خبرنگاران از اجرای 127 برنامه قرآنی در سراسر کشور خبر داد و گفت: هم اکنون 127 برنامه قرآنی در سراسر کشور اجرا می‌شود که برنامه درس‌هایی از قرآن یکی از این برنامه‌ها است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه برنامه درس‌هایی از قرآن بودجه مصوبی نداشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو سالی است که وزارت آموزش و پرورش از این برنامه حمایت می‌کند.

وی حمایت از برنامه درس‌هایی از قرآن را از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش در زمینه قرآنی برشمرد و افزود: جذب خانواده‌ها به‌ مسابقات درس‌هایی از قرآن در کنار مسابقات دانش‌آموزان است.

بنیادی تصریح کرد: با عملی شدن این طرح میلیون‌ها خانواده همراه دانش‌آموزان وارد مسابقات درس‌هایی از قرآن می‌شوند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه گسترش فعالیت‌های قرآنی از اولویت‌های آموزش و پرورش و دیگر ارگان‌ها و نهادها است، تاکید کرد: تلاش ما بر این است با تمام توان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی گام برداریم.

این گزارش حاکی است، آیین افتتاحیه بیست و دومین دوره درس‌هایی از قرآن با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی مفسر قرآن و جمعی از مسئولان فرهنگی کشور در جوار محدث والامقام حضرت عبدالعظیم (ع) و امامزادگان واجب‌التکریم مجاورش در تالار شیخ صدوق (ره) آستان حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع) برگزار شد.

تجلیل از حجت‌الاسلام قرائتی به پاس سی و چهار سال فعالیت در راه ترویج فرهنگ قرآن از سوی نمایندگان شهرداری تهران و تعدادی از دانش‌آموزان و فرهنگیان به‌عنوان نمایندگان شرکت‌کنندگان در مسابقات درس‌هایی از قرآن و ضبط برنامه درس‌هایی از قرآن از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این آیین افتتاح بیست و دومین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن بود.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول