به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محسن کریمی عصر امروز در جمع مهندسان شهرداری گرگان اظهار داشت: قبل از اجرای این طرح در دو مرحله به صاحبان وانتبارهایی که مبادرت به فروش میکردند، اخطار کتبی داده شد و با توجه به اینکه اکثریت آنها غیربومی بودند، نسبت به ساماندهی آنها اقدام شد.
وی تصریح کرد: بیشترین معضل سد معبر در محورهای بلوار استرآباد، بزرگراه شهید کلانتری (کمربندی) و بلوار جرجان است که در حال حاضر این طرح در بلوار استرآباد به صورت آزمایشی اجرا شده است.
عرضه بیش از 2 نوع بار ممنوع
شهردار منطقه یک شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: چگونگی استقرار وانتبارها تنظیم و شیوهنامه توسعه از طریق معاونت خدمات شهری در کمیسیون خدمات شهری مطرح و برای مراحل بعدی و تصویب آن اقدام شد.
کریمی یک گفت: عرضه بیش از دو نوع بار در این طرح ممنوع بوده و ساعت ورود و خروج و ابعاد محل استقرار و میزان تعرفه در این شیوهنامه قید شده است.
وی ادامه داد: این طرح توسط شهرداری منطقه یک، پلیس راهور و مامورین نیروی انتظامی در منطقه یک اجرا شد.
شهردار منطقه یک شهرداری گرگان افزود: ستاد اجرایی سد معبر در دو شیفت و در قالب دو اکیپ هشت نفره ارائه خدمات میدهند.
کریمی اذعان داشت: مرحله اول این طرح در اواخر پاییز سال 1391 اجرا شد که بیشترین تاثیر آن در معابر و میادین مرکز شهر بوده است.
انتهای پیام/2307/غ20