اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کمک به کودکان نیازمند سرطانی

تیم ملی بسکتبال ایران و شهرداری گرگان به مصاف هم می‎روند

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: دو تیم ملی بسکتبال کشورمان و شهرداری گرگان با هدف کار خیر و کمک به کودکان نیازمند سرطانی مقابل هم صف‎آرایی خواهند کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران و شهرداری گرگان به مصاف هم می‎روند

مجتبی اکبری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در روز پنج‎شنبه هفته جاری ساعت 16 دو تیم ملی بسکتبال کشورمان و شهرداری گرگان با هدف جمع‎آوری کمک‎های مردمی برای کمک به کودکان نیازمند سرطانی در سالن امام خمینی(ره) شهرستان گرگان مقابل هم صف‎آرایی می‎کنند.

وی تصریح کرد: این مراسم با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، شورای اسلامی شهر گرگان، هلال احمر استان گلستان، اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان و فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار می‎شود.

* درآمد بازی برای کودکان نیازمند سرطانی است

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان گلستان اذعان داشت: در سال 1389 که بین ما و حامد آفاق و حامد سهراب نژاد ارتباطی برقرار شد از این فرصت استفاده کردیم و با عضویت آنها در جمعیت هلال احمر استان گلستان این ارتباط را حفظ کردیم.

اکبری ادامه داد: پس از گذشت زمان و ارائه پیشنهادی در خصوص کمک به کودکان نیازمند و بیماران سرطانی آنها قبول کردند که پس از اینکه قهرمان آسیا شدند پیراهنشان را به جمعیت هلال احمر استان گلستان اهدا کنند تا از محل فروش این دو پیراهن کمک‌هایی به کودکان نیازمند سرطانی انجام شود.

وی بیان کرد: پس از رایزنی‎های انجام شده با فدراسیون و اهدای پیراهن این دو بازیکن در ماه‎های گذشته یک پیشنهاد بهتر مبنی بر بازی خیرخواهانه دو تیم ملی بسکتبال کشورمان و شهرداری گرگان مطرح شد.

اکبری افزود: با توجه به علاقه‎مندی مردم این شهر و پیش‎بینی استقبال خوب از این مسابقه مقرر شد تا درآمد حاصل از این بازی نیز صرف کمک به کودکان نیازمند سرطانی شود.

وی اعلام کرد: به همین دلیل با بررسی‎های انجام شده مقرر شد این بازی در روز پنج‎شنبه که با روز جهانی کودک نیز همزمان است، برگزار شود.

تیم ملی با ترکیب اصلی و کامل حاضر می‎شود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس مذاکرات و رایزنی‎های انجام شده مقرر شد تمام بازیکنان اصلی تیم ملی بسکتبال در این بازی حاضر شوند.

اسدالله کبیر بیان کرد: ریاست فدراسیون و کادر فدراسیون نیز استقبال کرده‎اند تا همه در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: حتی با بازیکنانی که در خارج از کشور حضور دارند همانند حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی صحبت شده و همه اظهار تمایل کرده‎اند تا در این بازی شرکت کنند و امید داریم تیم ملی کشورمان با ترکیب کامل در این بازی حاضر شود.

کبیر تاکید کرد: هزینه برگزاری این مسابقات را نهادها و ادارات برگزار کننده پرداخت می‎کنند و از محل بلیط فروشی و یا به نوعی کمک مردم ریالی خرج نخواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص استفاده از این فرصت برای آزمون بازیکنان و استفاده فنی از این بازی گفت: ما تعدادی بازیکن جدید داریم که نیاز است در چنین بازی‎هایی حاضر شوند تا هم خود آنها و ما ثابت کنیم که این بازیکنان می‎توانند به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد: هر چند که آن بازی بیشتر بعد معنوی و خیرخواهانه دارد اما با توجه به اینکه تا شروع لیگ احتمال برگزاری بازی تدارکاتی بسیار ضعیف است سعی می‎کنیم بعد فنی بازی را هم در نظر بگیریم.

کبیر در پایان ابراز داشت: برای همین از روزهای گذشته دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین‎ها را برگزار می‎کنیم تا تیم با آمادگی وارد میدان شود.

انتهای پیام/83004/صا40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول