اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

تسهیلات بانکی به صورت وام به مددجویان زندانی اختصاص می‌یابد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس شورای اسلامی بستر قانونی و کمک بودجه‌ای و اعتبارات به صورت وام برای مددجویان زندانی فراهم شده است.

تسهیلات بانکی به صورت وام به مددجویان زندانی اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر ظهر امروز در مراسم جشن توافق آزادی زندانیان جرائم غیر‌عمد که با حضور شاکیان در زندان مرکزی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: زیبنده نیست که پرونده‌ها در دادگستری روز به روز افزایش یابد و ما باید در این راستا مقید به اخلاق دینی و اسلامی باشیم.

وی افزود: یکی از راهکار‌‌های موجود برای کاهش پرونده‌ای جرائم غیر‌عمد تحقیق در امر ازدواج، رعایت احکام دین در معاملات و رعایت قانون در زندگی عادی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش روز‌افزون پرونده‌ها نه برای زندان و نه برای زندانی مطلوب نیست، چراکه افزایش جرائم، افزایش زندانی را در زندان به همراه دارد.

وی با بیان اینکه این واقعیت وجود دارد، اما باید با آن برخورد کرد، اضافه کرد: انتظار می‌رود در مدتی که زندانیان دوره محکومیت خود را در زندان می‌گذرانند، مسئولان نگرانی خانواده زندانیان را در بهتر اداره کردن زندان کم کنند.

فولادگر تاکید کرد: البته بیشتر زندانیان جرائم غیر‌عمد هستند و با رضایت، گذشت و ایثار قابل برطرف شدن است.

وی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی نیز از چند سال گذشته تاکنون بستر قانونی و کمک بودجه‌ای و اعتبارات به صورت وام فراهم شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته این چنین بود که زندانی باید دوره محکومیت را در زندان بگذراند تا مشمول تسهیلات شود، اما امسال الزام به زندان از قانون بودجه برداشته شده است.

وی اظهار کرد: هرچه بیشتر قوانین رعایت شود، زندان‌ها خلوت‌تر می‌شود، اما مسئولان نیز باید تلاش کنند که تعداد زندانیان و پرونده‌های دادگاه‌ها کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/63012/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول