اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

ارائه 700 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از ارائه‌ 700 میلیون تومان بن کتاب در طول برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: این مقدار بن به اشخاص ارائه می‌شود و نهادهای فرهنگی و علمی به صورت جداگانه از این نمایشگاه خرید می‌کنند.

ارائه 700 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی داننده ظهر امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به تقارن شروع سال تحصیلی و برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار کرد: مهرماه سرآغاز تحولی بنیادین برای تربیت انسان‌هایی متعهد است و این امر محقق نمی‌شود، مگر مطالعه، کار هر روز مردمان جامعه شود و در این میان برگزاری نمایشگاه کتاب، فرصت مناسبی برای ترویج کتاب و کتابخوانی و پاسخی اقناع کننده به نیاز دانش‌آموزان، طلاب، دانشجویان و اساتید است.

وی افزود: خوشبختانه مهرماه در تبریز، کتاب و کتابخوانی را در اذهان مشتاقان علم و فرهنگ تداعی می‌کند و جایگاه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی در عرصه فرهنگ استان تثبیت شده است.

داننده گفت: نمایشگاه کتاب تبریز بعد از نمایشگاه کتاب تهران برجسته‌ترین نمایشگاه کتاب در بین نمایشگاه‌های کتاب استانی است و برگزاری چندین دوره‌ متوالی این نمایشگاه نشانگر عزم عمومی برای بسط فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و زمان مناسب برگزاری این نمایشگاه که همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌هاست و همچنین مکان مناسب و حضور ناشران استانی و کشوری و بین‌المللی بر قدر و اهمیت این نمایشگاه می‌افزاید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ارائه‌ 700 میلیون تومان بن کتاب در طول برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: این مقدار بن به اشخاص ارائه می‌شود و نهادهای فرهنگی و علمی به صورت جداگانه از این نمایشگاه خرید می‌کنند.

وی حضور بیش از 800 ناشر از سراسر کشور و همچنین 16 نمایندگی ناشرین خارجی را نشان دهنده‌ رغبت ناشران به حضور در این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: استقبال علاقمندان به مطالعه و حضور گسترده اصحاب فرهنگ و ادب باعث رونق بیشتر نمایشگاه و ایجاد انگیزه‌ مضاعف در مولفان و ناشران خواهد شد.

براساس این گزارش یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برپاست.

انتهای پیام/60002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول