اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد:

انتقاد منطقی جایگیزین اعتراض تخریبی شود

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: باید انتقاد منطقی و منصفانه را جایگیزین اعتراض تخریبی و مغرضانه کرد.

انتقاد منطقی جایگیزین اعتراض تخریبی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری فیروزآباد که با حضور امام جمعه این شهر، مدیرکل تعاون روستایی فارس و دیگر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تبریک اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س)، 14 مهر ماه روز دامپزشکی و هفته نیروی انتظامی، با اشاره به تخریب‌های مغرضانه عده‌ای ویژه برای تضعیف دستگاه ارشد اجرایی این شهرستان و با تأکید بر اینکه از انتقادات آگاهانه افکار عمومی استقبال می‌کنیم، اظهار داشت: واقع‌گرایی در تحلیل‌ها مهم است و باید خودتان را جای مجریان بگذارید، واقعیت‌ها را از نزدیک لمس کنید و اگر از نزدیک با این مسائل درگیر نیستید، این واقعیت‌ها را در ذهن خود مجسم و مشابه‌سازی و بر اساس آن قضاوت کنید.

فرماندار شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه شهروندان باید بر اساس واقعیت‌ها و مقتضیات موجود اظهار نظر کنند، ادامه داد: باید انتقاد منطقی و منصفانه را جایگزین اعتراض تخریبی و مغرضانه کرد.

بهمنی با بیان اینکه جلسات در ادارات نباید به گفت‌وگوهای یک‌جانبه و یک‌طرفه و بیان کلیات سپری شود، اضافه کرد: در این جلسات باید بحث‌های کارشناسی مبسوط، کاربردی، همراه با نقد و گفت‌وگوهای جدی صورت گیرد تا نتیجه و حاصل مشخصی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر رضایت مردم، رضایت کارکنان و نقش آن در موفقیت سازمانی یکی از مسائلی است که مدیران باید مد نظر داشته باشند، بیان داشت: رضایت کارکنان، رضایت عمومی را به دنبال دارد و اثربخشی سازمان را ارتقا می‌دهد.

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه مسئولان باید تا کسی تذکر یا نقدی منصفانه می‌کند نگویند که می‌خواهد مانع تراشی و سنگ‌اندازی کند، ابراز داشت: هیچ سطحی از مدیریت اجتماعی ما از چتر نظارتی مصون نیست و با نهادینه شدن فرهنگ انتقادپذیری در مسئولان، به سمت ارتقای سلامت اجتماعی حرکت می‌کنیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران عرصه نظم و امنیت این شهرستان و با بیان اینکه مسئله امنیت یک موضوع فرابخشی است، خاطرنشان کرد: اقتدار نیروی انتظامی بر سه رکن مردمداری، قانونمداری و روزآمدی استوار شده است.

وی با بیان اینکه پلیس ترکیبی از قدرت و محبت است و از مردم و برای مردم بوده، افزود: با توجه به قانونمندی پلیس، باید قدرت و رحمت را توأم با یکدیگر در جامعه برای مردم و حتی مجرمان داشته باشیم و در چارچوب قانون عمل کنیم.

بهمنی با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی، ناجا نسبت به افزایش خدمت رسانی به مردم اقدام کرده و با حضور در محلات و اجتماعات مردمی، ارتباطات خود را با مردم تقویت و مستحکم‌تر می‌کند، گفت: برقراری امنیت واقعی بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست و مشارکت نیز تنها با برآورده کردن نیازهای امنیتی آنان محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان فیروزآباد با اشاره به بروز جرایم در فضاهای سایبری و مجازی، ادامه داد: ارتقای سطح دانش و فناوری و جنبه‌های حرفه‌ای برای پلیس یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و پلیس هوشمند باید بتواند خود را با توجه به فناوری‌های ارتباطی و تکنولوژیک به روز کند.

وی با اشاره به اقدامات آموزشی صورت گرفته در این شهرستان از قبیل اجرای نظام 3 – 3- 6، هوشمند‌سازی مدارس، تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه و پسرانه، تأسیس مدرسه تیزهوشان و استعدادهای درخشان و همچنین اخذ مجوز مرکز اختلالات یادگیری و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش، اضافه کرد: با پیگیری و همکاری تمام مسئولان این شهرستان اعم از فرمانداری، نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و ارگان‌های اجرایی، دانشکده فنی مهندسی فیروزآباد در مهر ماه آغاز به کار کرد که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و گسترش کمی و کیفی این دانشکده باشیم.

فرماندار شهرستان فیروزآباد از مدیر، اساتید و کارکنان و تمام دست‌اندرکاران دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان در کسب عنوان مرکز برتر کشور در بخش پژوهشی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که شاهد موفقیت‌های بیشتر این دانشگاه در زمینه‌های تحقیقاتی و پژوهشی باشیم.

بهمنی با بیان اینکه ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محیط زیست از طرف ادارات کل خود به عنوان برگزیده شهرستانی معرفی شده‌اند، اضافه کرد: در سال 92 اعتبارات عمرانی از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و دو درصد نفت و گاز افزایش یافته که رشد 33 درصدی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و همچنین 300 درصدی از محل دو درصد نفت و گاز، گواه این مدعا است.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد با انتقاد از تأخیر در اجرای باند دوم محور کوار – فیروزآباد و با اشاره به اهمیت و ضرورت شتاب‌بخشی در اجرای این پروژه، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و در صورت تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی این پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به حجم ترافیک بالا در محور کوار -  فیروزآباد و افزایش تصادفات و ضرورت کاهش تلفات انسانی در این محور، خاطرنشان کرد: جاده فعلی ظرفیت لازم برای عبور این تعداد خودرو را نداشته و این مسئله باعث بروز تصادفات ناگوار رانندگی و از دست دادن جان مردم می‌شود.

بهمنی همچنین از گسترش شبکه اینترنت پرسرعت و پهنای باند اینترنت و اجرای فیبر نوری در فیروزآباد خبر داد.

رئیس شورای تامین فیروزآباد همچنین با تشکر از مسئولانی که در تمام جلسات به ویژه در شورای اداری این شهرستان و سایر جلسات و مناسبت‌های مختلف اعم از هفته دولت، هفته دفاع مقدس و اعیاد حضور داشته‌اند، با اهدای لوح تشکر کرد.

وی در پایان سخنان خود با ارائه تذکرات لازم به مسئولان ادارات از مدیرانی که در سنگر دیگری مشغول به خدمت شده‌اند، قدردانی و برای اعضای جدید شورای اداری این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/2448/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول