اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

روحیه انتقادپذیری لازمه پیشرفت جامعه است

امام جمعه بیجار بر داشتن روحیه نقد و انتقادپذیری تاکید کرد و داشتن روحیه انتقادپذیری را لازمه پیشرفت همه‌جانبه جامعه عنوان کرد.

روحیه انتقادپذیری لازمه پیشرفت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار که با حضور معاون فرماندار، فرمانده انتظامی و فرمانده سپاه و روسای ادارات در سالن کنفرانس مجتمع امیرنظام گروسی برگزار شد، اظهار داشت: انسان‌ها با داشتن روحیه انتقادپذیری و پذیرش تذکرات به جا راه سعادت را در پیش خواهند گرفت.

وی کمبود فرهنگ پذیرش نقدهای سازنده و فرهنگ انتقادپذیری را موجب به‌وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در کشور عنوان کرد.

خطیب جمعه بیجار با اشاره به حدیثی از امام جواد (ع)، کسب موفقیت انسان در زندگی را منوط به محقق کردن سه امر دانست و گفت: توفیق کسب شده از جانب خداوند، تقویت روحیه انتقادپذیری، دور کردن نفس خویش از ناهنجاری‌ها و موعظه‌گر اعمال و کردار خویش از جمله موارد برای کسب موفقیت انسان است.

مرادی در ادامه با انتقاد از تاخیر برخی از روسای ادارات و گله‌مندی از حضور کم‌رنگ مسئولان در جلسه شورای فرهنگ عمومی، بر حضور به موقع و اهمیت دادن به آن جلسه خطیر در راستای پیشبرد اهداف شهرستان تاکید کرد.

وی بر توجه بیشتر مسئولان ادارات به امور فرهنگی تاکید کرد و گفت: مسئولان در تمامی زمینه‌ها از جمله مسائل فرهنگی الگویی برای مردم بوده و توجه بیشتر به این مسائل از وظایف آن‌ها است.

امام جمعه بیجار توجه به مسائل فرهنگی را مهمترین رسالت مسئولان بیان کرد و ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی و ترویج و اشاعه آن توسط ادارات و دستگاه‌های مربوط موجب توجه و دقت بیشتر مردم در این زمینه خواهد بود.

مرادی در پایان بی‌توجهی به مسائل فرهنگی را موجب خرسندی دشمن دانست و گفت: توجه تمام اقشار جامعه خصوصاً جوانان به امور فرهنگی موجب تضمین سلامت جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/79015/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول