اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

انتقاد شدید کارگردان فیلم «فصل بلوغ» در پی مشکل فنی پخش این فیلم

پخش فیلم «فصل بلوغ» به دلیل مشکل فنی ناتمام ماند و این موضوع انتقاد شدید کارگردان این فیلم را به دنبال داشت.

انتقاد شدید کارگردان فیلم «فصل بلوغ» در پی مشکل فنی پخش این فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مقرر شده بود که فیلم تابستان طولانی که در ساعت 15 در تالار فرشچیان اکران شد، با حضور عوامل فیلم مورد نقد و بررسی قرار گیرد، اما هیچ یک از عوامل این فیلم در سالن حاضر نشدند؛ به همین دلیل سالن برای مدتی خالی از جمعیت ماند تا برای فیلم بعدی آماده شود، فصل بلوغ به کارگردانی رهبر قنبری فیلم بعدی بود که عده زیادی از مخاطبان برای دیدن آن در سالن فرشچیان تجمع کرده بودند، اما به دلیل مشکل فنی که در سیستم پخش فیلم به وجود آمده بود، فیلم با تأخیر 45 دقیقه‌ای اکران شد.

این وضع نامناسب سالن موجب شد که کارگردان این فیلم در فشار روحی شدید قرار بگیرد، وی در انتقاد به این وضعیت گفت: فیلم‌های جشنواره امسال به هیچ وجه مناسب نیستند و تنها صرف بودجه بوده است، برخی کارگردانان چند فیلم کوتاه را به هم چسباندند و اسمش را گذاشته‌اند فیلم و آن را راهی جشنواره کردند.

وی ادامه داد: دلم به حال خودم نمی‌سوزد، برای مخاطبان فیلم دلم می‌سوزد که باید به دلیل ناکارآمدی مسئولان و وضعیت بد سالن معطل شوند.

کارگردان سینما افزود: ما به خود به خاطر تکنولوژی و پیشرفت در علم نمی‌بالیم، اما مسئول فنی این جشنواره حتی نمی‌تواند یک مشکل ساده در سیستم کامپیوتر را حل کند.

به گزارش فارس، فیلم فصل بلوغ با تأخیر فراوان بالاخره در ساعت 17 و 30 دقیقه اکران شد.

انتهای پیام/63019/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول