اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشستی با مسئولان بیان شد

انتقاد فرماندار از کمبودهای خدمات عمومی و شهری در بندرعباس

فرماندار بندرعباس طی نشستی از کمبودها در سطح این شهرستان پیرامون خدمات عمومی و شهری انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار از کمبودهای خدمات عمومی و شهری در بندرعباس

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی صبح امروز در نشست ساماندهی و ارتقای خدمات شهری، عمرانی و اجتماعی در شهرستان بندرعباس که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با نگاه به منظر شهری با بیان اینکه مدیران کم‌کار برکنار می‌شوند، اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسات هفتگی، رفع مشکلات و ارتقای خدمات به مردم است و مدیرانی که سه مرتبه در این جلسات و در ارزیابی نمره ضعیف بگیرند، از سمت خود کنار گذاشته می‌شوند.

وی در ادامه از اقدام مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری در پاکسازی میدان میوه و تره‌بار و از اطلاع‌رسانی سازمان تاکسیرانی در خصوص استفاده از خودروهای دارای آرم تاکسی توسط شهروندان قدردانی کرد و افزود: در بحث ساماندهی مسافربرهای شخصی دستگاه‌های مختلف استان بایستی اقدام کنند و یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند این طرح را اجرا کند.

مرادی همچنین ادامه داد: وضعیت ساماندهی تاکسی‌های شهر بندرعباس و جمع‌آوری زباله در سطح شهر متوسط و ایستگاه اتوبوس، روشنایی معابر، شناسایی، تخریب و جمع‌آوری مخروبه‌ها توسط شهرداری، ساماندهی میدان میوه و تره‌بار توسط شهرداری، ساماندهی سیلندرهای گاز ضعیف است.

وی از توزیع سیلندر گاز در جلوی منازل نیز انتقاد کرد و گفت: بایستی 20 جایگاه‌ توزیع استاندارد سیلندر گاز در شهر بندرعباس احداث و راه‌اندازی شود که قرار است سازمان همیاری شهرداری‌ها نیز در این خصوص طرحی ارائه دهند.

فرماندار بندرعباس با اشاره به اهمیت توجه به سلامت در کشتارگاه بندرعباس اظهار داشت: 90 درصد خدمات شهری مربوط به شهرداری است و کشتارگاه بندرعباس وضعیت قابل قبولی ندارد و بایستی شهرداری تلاش کند با همکاری دامپزشکی به استانداردهای لازم در این خصوص دست یابد.

مرادی با بیان اینکه برای بررسی کیفیت نان باید از بازرسان افتخاری استفاده شود، اضافه کرد: سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان ناقل بیماری‌ها هستند و بایستی برای جمع‌آوری آنها نیز اقدام کرد.

فرماندار بندرعباس گفت: مسئولان بندرعباس بایستی به گونه‌ای عمل کنند که الگویی برای دهیاری‌ها و شوراهای شهرها باشند.

وی گفت: در بخش ساماندهی کارگران فصلی، فقط وعده داده شده است و متولیان مربوطه این مشکل را بایستی مرتفع کنند.

مرادی در پایان در خصوص عطاری‌های متخلف اظهار داشت: در صورت مشاهده تخلف به شدت برخورد می‌شود.

این مسئول بر ساماندهی مراکز خرید و فروش موتورسیکلت و خودرو نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/88001/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول