اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور داوطلبان هلال احمر گچساران خبر داد

اعزام کاروان سلامت هلال احمر گچساران به روستای خربل

مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران گفت: تیم کاروان سلامت هلال احمر گچساران با همراهی پزشک عمومی، ماما و کارشناسان امداد و نجات در قالب پروژه درمانی « کاروان سلامت » به روستای خربل اعزام شد.

اعزام کاروان سلامت هلال احمر گچساران به روستای خربل

سرایل گشتاسبی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اعزام کاروان سلامت هلال احمر گچساران به روستای خربل با توجه به نیاز اهالی این روستا به ارائه خدمات پزشکی صورت گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با شورا و دهیار روستای خربل، تیم کاروان سلامت هلال احمر گچساران با همراهی پزشک عمومی، ماما و کارشناسان امداد و نجات در قالب پروژه درمانی « کاروان سلامت » به این روستا اعزام شد.

گشتاسبی این برنامه را از جمله برنامه‌های هلال احمر گچساران به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی عنوان کرد و ادامه داد: در طول این هفته برنامه‌های متنوعی توسط داوطلبان و دیگر اعضای جمعیت هلال احمر اجرایی می‌شود.

مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران افزود: پزشکان و کارشناسان هلال احمر کاروان‌های سلامت را در بخش‌های پزشکی، آموزشی و درمانی به صورت رایگان انجام می‌دهند.

گشتاسبی هدف از اجرای این پروژه را ارائه خدمات عام‌المنفعه به روستاهایی که فاقد امکانات پزشکی هستند اعلام کرد.

وی ابراز داشت: کاروان‌های سلامت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران در طول سال به روستاهایی که فاقد خدمات مطلوب پزشکی هستند اعزام شده و به ارائه خدمت می‌پردازد.

گشتاسبی عنوان کرد: معاینه اهالی روستا توسط پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر است.

مسئول واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران یادآور شد: داوطلبان هلال احمر گچساران محور اصلی برای جذب کمک‌های مادی و ارائه خدمت عام‌المنفعه به قشر محروم و بی‌بضاعت در تمام زمینه‌ها هستند.

انتهای پیام/82001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول