اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های هرمزگان مطرح کرد

آموزش و تولید صنایع دستی درجه یک و با کیفیت در زندان‌های هرمزگان

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: همه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای آموزش و تولید صنایع دستی درجه یک و با کیفیت در زندان‌های استان فراهم است و نیاز به حمایت و توجه بیشتر مسئولان صنایع دستی و فرهنگی استان است.

آموزش و تولید صنایع دستی درجه یک و با کیفیت در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر سلیمانی ظهر امروز در نشست مشترکی با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و سرپرست بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان که به منظور بررسی راهکارهای ارتقای فعالیت‌های صنایع دستی در زندان‌ها برگزار شد، گفت: استعدادهای خوبی در زمینه صنایع دستی در زندان‌ها وجود دارد و نیاز است این استعدادها را برای تولید آثار بازارپسند هدایت کرد.

وی افزود: باید با ایجاد تحول در طرح‌ها محصولاتی را تولید کرد که نشان دهنده سابقه کهن فرهنگی استان همراه با حفظ اصالت ملی باشد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب و جهت‌دهی به مددجویان، تولید صنایع دستی را از نظر کمی و کیفی ارتقا بخشید.

سلیمانی بیان داشت: همه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای آموزش و تولید صنایع دستی درجه یک و با کیفیت در زندان‌های استان فراهم است و نیاز به حمایت و توجه بیشتر مسئولان صنایع دستی و فرهنگی استان است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال مددجویان، مرکز صنایع دستی زندان بندرعباس بازسازی شد و ظرفیت آن از 50 به 150 نفر افزایش یافت که هم اینک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در زندان‌های استان گفت: معاونت صنایع دستی برای هرگونه همکاری با زندان‌های استان آماده است.

نوروزی افزود: از همه ظرفیت‌ها برای آموزش و ارائه طرح‌های جدید و تعامل به منظور فروش محصولات صنایع دستی زندانیان در نمایشگاه‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

در پایان این نشست نمایشگاه و واحد صنایع دستی زندان بندرعباس مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/88007/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول