اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

همدان یکی از قطب‌های ورزش همگانی ایران شد

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه همدان یکی از قطب‌های ورزش همگانی ایران است، گفت: در سند توسعه ورزش‌های همگانی پیش‌بینی شده تا سال 1404 بیشتر از 50 درصد مردم ایران در هر سنین به ورزش همگانی بپردازند.

همدان یکی از قطب‌های ورزش همگانی ایران شد

علی مجدآرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: در ورزش همگانی و تنوعی که در این ورزش وجود دارد برای جذب و مشارکت مردم باید تبلیغات هدفمند صورت گیرد که در رشته پیاده‌روی به توفیقات خوبی دست یافتیم.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در همگانی شدن ورزش آن هم با هزینه کم، تبلیغات، تأثیر زیادی داشته، افزود: پیاده‌روی در ایران با تبلیغاتی که هر هفته با حمایت رسانه ملی به خصوص شبکه سه صورت گرفته، به این هدف ما را نزدیک کرده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی اضافه کرد: مشارکت و اشتیاق مردم برای حضور در این برنامه‌ها را می‌توان به خوبی لمس کرد و این موضوع کار را برای ما که متولی ورزش همگانی در کشور هستیم سخت‌تر می‌کند.

به گفته وی؛ تحقیقاتی که توسط چهار نفر از محققان و مشاوران فدراسیون انجام شده، پیاده‌روی خانوادگی تأثیر مهمی در تحکیم خانواده، وحدت و انسجام جمعی در مردم و شور و نشاط اجتماعی داشته و این موضوع، ما را برای برگزاری بیشتر و منظم‌تر و همچنین همدفمندتر این برنامه‌ها ترغیب می‌کند.

مجدآرا با بیان اینکه هر 6 کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم بر گسترش و توسعه ورزش‌های همگانی در تبلیغات خود تأکید داشتند خاطرنشان کرد: رشد و گسترش و پرداختن به ورزش‌های همگانی برای مسئولان کشور بسیار جدی شده و این موضوع به خوبی در برنامه‎‌های کاندیداهای ریاست جمهوری مشهود بود.

وی ادامه داد: در سند توسعه ورزش‌های همگانی پیش‌بینی شده تا سال 1404 بیشتر از 50 درصد مردم ایران در هر سنین به ورزش همگانی بپردازند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه‌های فدراسیون در همه انجمن‌های زیر پوشش این آن بالا بردن سطح سلامتی مردم است، تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی سه برنامه مهم را دنبال می‌کند که ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم در هر سنین، بالا بردن سطح سلامتی خانواده‌ها و همچنین افزایش طول سن و کاهش هزینه‌های درمانی را از اولویت کاری خود تعیین کرده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه همدان یکی از فعال‌ترین و پویاترین هیئت‌های ورزش همگانی کشور را دارد، عنوان کرد: استان همدان یکی از قطب‌های ورزش همگانی کشور است و فعالیت بیشتر انجمن‌های فدراسیون یکی از اتفاقات خوب هیئت استان محسوب می‌شود.

مجدآرا با بیان اینکه هیئت همدان یکی از موفق‌‎‌ترین هیئت‌های در برگزاری همایش پیاده‌روی محسوب می‌شود، ابراز داشت: هادی سبزواری، رئیس هیئت‌های همگانی همدان به عنوان مشاور رئیس فدراسیون در زمینه برگزاری همایش‌های همکاری خوبی دارد.

وی عنوان کرد : همدان به عنوان شهر پایلوت ماهیگیری انتخاب شده و برای نخستین‌بار مرکز پژوهش ماهیگیری در این شهر راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول