اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم ورزشکار همدان

همایش بزرگ پیاده‌روی در همدان برگزار شد

امروز بزرگترین همایش پیاده‌روی در سال 92 با حضور گسترده و پرشور مردم ورزشکار و خانواده‌های علاقه‌مند به ورزش همدان در تپه توریستی عباس‌آباد این شهر برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی در همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هوای سرد روز جمعه 19 مهر در همدان باعث نشد تا مردم علاقه‌مند به ورزش از خانه بیرون نیایند و با وجود سردی هوا با هر وسیله‌ای خود را به میدان قائم (عج) همدان رسانند تا در همایش بزرگ پیاده‌روی حضور گسترده داشته باشند.

پیاده‌روی امروز جمعه در همدان از پارک مردم آغاز شد و بعد از عبور از میدان قائم (عج)، بلوار ارم، جاده تپه عباس‌آباد به محوطه توریستی این تپه منتهی می‌شد که تدارک زیادی برای برگزار مراسم و انجام قرعه‌کشی انجام می‌شد.

نکته جالب حضور بی‌شمار مسئولان اجرایی استان همدان بود که با پوشیدن لباس ورزشی خود را به رستوران شیشه‌ای محوطه تپه عباس‌آباد رسانده بودند تا در جایگاه ویژه مراسم، قرعه‌کشی را انجام دهند.

علی‌محمد آزاد استاندار، علیرضا قاسمی‌فرزاد معاون سیاسی امنیتی استاندار، امیر خجسته و ابراهیم کارخانه‌ای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، سعید شکری‌پور معاون آموزش کل ناجا، علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، امیر یوسفیان شهردار، رضا میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر همدان، مهدی مهدیان‌نسب فرماندهی انتظامی استان و سایر معاونت‌های این فرماندهی، سید عبدی افتخاری و همه پرسنل و معاونین اداره ورزش و جوانان و سایر مسئولان محلی حضور داشتند.

این همایش بزرگ به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما با اجرای خوب بهزاد کاویانی برگزار شد و با حضور مسئولان جوایز ممتاز این همایش قرعه‌کشی شد.

دو خودروی پراید اهدای شهردار همدان و مؤسسه قوامین، 30 دستگاه دوچرخه و هفت ربع سکه بهار آزادی توسط استاندار، 100 کارت هدیه 50 هزار تومانی توسط خجسته نماینده مجلس و 14 بلیت رفت و برگشت به مشهد مقدس توسط کارخانه‌ای نماینده مجلس جوایز ممتاز این همایش بودند.

با هماهنگی‌های انجام شده اسامی مشروح برندگان جوایز از طریق خبرگزاری فارس به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول