اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان اعلام کرد

رکوردزنی همدانی‌ها در پیاده‌روی خانوادگی ایران

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: پیاده‌روی با حضور 400 هزار ورزشکار در ایران مسبوق به سابقه نیست که همدانی‌ها به دنبال خلق یک رکورد از نظر تعداد در کشور هستند.

رکوردزنی همدانی‌ها در پیاده‌روی خانوادگی ایران

هادی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: استقبال خوبی که شهروندان خوب همدانی از نام‌نویسی پیاده‌روی روز جمعه کرده‌اند باعث شده تا مسئولان و حامیان مالی برای قدردانی از حضور مردم جوایز را افزایش دهند.

وی افزود: روز جمعه 19 مهر بر اساس هماهنگی‌های انجام شده یکی از بزرگترین همایش پیاده‌روی کشور با حضور 400 هزار ورزشکار در شهر همدان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان اضافه کرد: از ابتدای هفته،  نام‌نویسی از علاقه‌مندان در این همایش بزرگ ورزشی آغاز شده که خوشحالیم تا پایان سه‌شنبه بیش از 300 هزار نفر با گرفتن فرم مخصوص همایش اعلام آمادگی کردند.

به گفته وی؛ با توافقی که با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته این همایش به طور مستقیم و زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

سبزواری گفت: روز جمعه با همکاری مرکز همدان بیش از سه ساعت همدانی‌ها از طریق این شبکه حضور ورزشی خود را به ایران نشان خواهند داد.

وی با اشاره به افزایش جوایز ارزنده این همایش و استقبال و مشارکت مسئولان استان و همچنین حامیان مالی خاطرنشان کرد: از ابتدای دو خودروی پراید برای قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده بود که امروز باید با افتخار بگوییم بسیاری جوایز ارزنده دیگر به جمع جوایز افزوده شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان عنوان کرد: این همایش از ساعت 6 صبح روز جمعه 19 مهر از ابتدای چهارراه پژوهش آغاز و شرکت‌کنندگان مسیر چهارراه تا مجتمع توریستی و گردشگری عباس‌آباد را پیاده طی خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه برای اهدای جوایز بزرگ مثل خودرو و کمک هزینه حج حضور شخص و مدارک معتبر لازم است شرکت‌کنندگان در این همایش مدارک شناسایی معتبر از جمله شناسنامه یا کارت ملی خود همراه خود داشته باشند.

سبزواری تأکید کرد: شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده باید کفش و لباس ورزشی مناسب را به همراه داشته باشند تا در طول مسیر پیاده‌روی دچار مشکل نشوند.

همایش پیاده‌روی 400 هزار نفری با حمایت مسئولان ارشد استان و حامیان مالی در همدان روز جمعه 19 مهرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول