اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری برنامه صبح نشاط شبکه 3:

تشویق مردم به سلامتی و ورزش مهم‌ترین هدف ماست

مجری برنامه صبح نشاط شبکه سه سیما گفت: هر هفته در یکی از نقاط ایران عزیز سعی می‌کنیم به بهانه این برنامه مردم را به سلامتی و ورزش کم‌هزینه پیاده‌روی تشویق و ترغیب کنیم.

تشویق مردم به سلامتی و ورزش مهم‌ترین هدف ماست

بهزاد کاویانی در حاشیه برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی طرحی بود که در ابتدا برای ما هم غیرقابل تصور بود که به این شکل استقبال شود.

وی افزود: در اوایل برای جا انداختن این موضوع برای مسئولان ورزش استان‌ها باید زمان زیادی صرف می‌شد، اما در حال حاضر شهرها برای حضور برنامه صبح و نشاط رقابت شدید دارند و این ما را برای ادامه کار ترغیب و تشویق می‌کند.

مجری برنامه صبح نشاط شبکه سه سیما اضافه کرد: حضور و مشارکت مردم در روزهای تعطیل در کنار خانواده‌ها بهانه خوبی است تا در کنار هم از ورزش کردن لذت ببرند و بدون صرف هزینه‌ای به فکر سلامتی خود باشند.

به گفته وی؛ از اول تیر ماه 87 که این برنامه آغاز شده استقبال مردم از سال به سال تا هفته به هفته رسیده و به هر نقطه از ایران که سفر می‌کنیم مردم به دنبال شکستن رکورد شهر قبلی از نظر حضور و مشارکت در این گونه همایش‌ها هستند.

کاویانی با اشاره به اینکه در برخی از شهرها از نظر تعداد شرکت‌کننده نسبت به جمعیت واقعاً رکورد شده است، ابراز داشت: به عنوان مثال در شهری مثل کاشمر که 140 هزار نفر جمعیت دارد شاید روزی که برنامه روی آنتن رفت به راحتی می‌شد کسانی که در خانه ماندند را شمرد و این خود یکی از بهترین‌ها رکوردهای حضور جمعیت در ایران بوده است.

وی ادامه داد: در شهری مثال زاهدان در یک همایش پیاده‌روی خانوادگی و در روز جمعه حدود 550 هزار نفر جمعیت در یک زمان و مکان جمع شدند و این فقط و فقط به بهانه ورزش می‌تواند اتفاق بیافتد.

وی یادآور شد: خوشحالیم که برنامه‌ای که با تلاش خیلی از زحمت‌کشان برای مردم آماده می‌شود، باعث رو آوردن مردم به ورزش است.

مجری برنامه صبح نشاط شبکه سه سیما با بیان اینکه بیشتر جوایز ممتاز این همایش‌ها که معمولاً خودروی سواری است به دست افرادی می‌رسد که نیاز دارند، خاطرنشان کرد: در یکی از همایش‌ها در برازجان بوشهری اتفاق جالبی افتاد و یکی از این جوایز به کسی رسید که واقعاً مشکل بزرگی از زندگیش حل شد.

وی گفت: یکی از برندگان خودرو در برازجان دختر دانشجویی بود که مشکل مالی شدید برای عمل قلب مادرش داشت و اگر این مشکل حل نمی‌شد باید ترک تحصیل می‌کرد که خوشبختانه با برنده شدن خودرو هزینه عمل مادرش مهیا شد و خودش هم ادامه تحصیل داد.

کاویانی با ابراز خرسندی از اینکه بارها در نقاط مختلف شاهد همچین اتفاقاتی بودیم که به بهانه ورزش و نشاط و پرداختن به سلامتی مشکل یک هموطن حل شده است، تصریح کرد: حس این همایش‌ها به این است که مردم یک روز در کنار خانواده در یکی از نقاط خوش آب و هوای شهر پیاده‌روی می‌کنند، صبحانه را در کنار هم می‌خورند و تا عصر آن روز نشاط خوبی را دارند که در کنار آن جایزه و هدیه‌ای هم به رسم یادبود تعلق می‌گیرد.

وی افزود: ما اگر بتوانیم هر هفته دو یا سه درصد از مردم یک منطقه را به ورزش و حتی پیاده‌روی تشویق کنیم، کار بزرگی در عرصه ورزش شده و امیدواریم این برنامه و همایش‌ها تا سالیان سال ادامه‌دار باشد.

این مجری خو‌ش‌اخلاق و بشاش برنامه‌های ورزشی کشور تصریح کرد: این ششمین باری است که در همدان برنامه زنده به بهانه همایش پیاده‌روی داریم و باید اعتراف کنم مردم همدان از شور و نشاط مثال‌زدنی برخوردارند و در ورزش همیشه مشارکت خوبی داشتند.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول