اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان خبر داد

آغاز نام‌نویسی از شرکت‌کنندگان همایش پیاده‌روی 400 هزار نفری در همدان

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان از آغاز نام‌نویسی از شرکت‌کنندگان راهپیمایی 400 هزار نفری که در 19 مهر برگزار خواهد شد خبر داد.

آغاز نام‌نویسی از شرکت‌کنندگان همایش پیاده‌روی 400 هزار نفری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هادی سبزواری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ورزش همدان اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده یکی از بزرگترین همایش پیاده‌روی کشور با حضور 400 هزار ورزشکار در شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی جمعه نوزدهم مهرماه در شهر برگزار می‌شود که با توجه به تخمین از حضور سال‌های گذشته مردم علاقه‌مند به ورزش همدان امسال پیش‌بینی 400 هزار نفری برای این برنامه را داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان اضافه کرد: از صبح امروز نام‌نویسی از علاقه‌مندان در این همایش بزرگ ورزشی آغاز شده که ورزشکاران می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و یا کارت ملی در میادین سطح شهر برگه مخصوص حضور در این برنامه را دریافت کنند.

به گفته وی؛ با توافقی که با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته این همایش به طور مستقیم و زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

سبزواری عنوان کرد: این همایش از ساعت 6 صبح روز جمعه 19 مهر از ابتدای چهارراه پژوهش آغاز و شرکت‌کنندگان مسیر چهارراه تا مجتمع توریستی و گردشگری عباس‌آباد را پیاده طی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حضور شرکت‌کنندگان در تپه عباس‌آباد همدان نقطه عطف این همایش خواهد بود و جوایز ارزنده‌ای برای این مراسم در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد : صدها جوایز ارزنده از جمله خودرو، دوچرخه، وسایل خانگی و ورزشی و سکه بهار آزادی برای شرکت کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده که به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان پرواز بادبادک‌ها و حرکات ژیمناستیک را از برنامه‌های جانبی این همایش دانست و یادآور شد: ترویج فرهنگ ورزش همگانی، نشاط و سلامتی از اهداف برگزاری این همایش است که حضور اعضای خانواده‌ها در کنار یکدیگر از جذابیت‌های این گونه برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده باید کفش و لباس ورزشی مناسب را به همراه داشته باشند تا در طول مسیر پیاده روی دچار مشکل نشوند.

سبزواری گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش مدارک شناسایی معتبر از جمله شناسنامه یا کارت ملی خود را برای دریافت جوایز همراه خود داشته باشند.

همایش پیاده‌روی 400 هزار نفری در همدان روز جمعه 19 مهر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول