اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان خبر داد

آموزش سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در کاشان

معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان از آموزش 600 نفر از سرگروه‌های حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج شهرستان کاشان خبر داد.

آموزش سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در کاشان

حجت‌الاسلام محمدمهدی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین، بعد از پایان دوره آموزشی مسائل تربیتی و روان‌شناسی، آموزش‌های فرا گرفته را در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با موضوع نظام ولایی مورد بحث قرار می‌دهند.

وی افزود: در پایان کارگاه‌های آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های و حوزه مقاومت زیرپوشش خود، طی مدت 10 جلسه موضوع نظام ولایی را مورد بحث قرار داده و بعد از پایان 10 جلسه دستاوردهای خود را در بحث نظام ولایی ارائه می‌دهند.

به گفته وی؛ در پایان کارگاه‌های آموزشی، هر یک از سرگروه‌های حلقه‌های صالحین شرکت‌کننده در کارگاه‌های آموزشی 22 نفر بسیجی را تحت پوشش آموزش‌های تربیتی قرار می‌دهند.

معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان یادآور شد: خانم‌های بسیجی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین نیز سبک زندگی در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج را مورد بحث بررسی قرار می‌دهند و نتایج آن را گزارش می‌کنند.

وی افزود: همه برنامه‌های بسیج در قالب حلقه‌های صالحین باید همراه با خروجی تربیتی بوده و این خروجی تربیتی نیز در تغییر رفتارهای بعد از دوره‌های آموزشی مشهود باشد.

سعیدی، اجرای نمایشگاه بصیرت صالحین با موضوعات رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین علما پیرامون مسائل تربیتی و استفاده از اتوبوس کتاب را از جمله برنامه‌های جنبی کارگاه‌های آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در شهرستان کاشان اعلام کرد.

وی در ادامه از آغاز فعالیت مهد کودک اسلامی در کنار دوره آموزشی برای نخستین بار در کاشان خبر داد و افزود: از خواهران بسیجی فعال در مهدهای قرآن پایگاه‌های بسیج در مهدهای کودک اسلامی استفاده می‌شود. 

انتهای پیام/2406/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول