اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان هامون:

حلقه‎های صالحین نقطه مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

فرمانده سپاه ناحیه هامون گفت: حلقه‌های صالحین نقطه مقابله با تهاجم فرهنگی هستند.

حلقه‎های صالحین نقطه مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، علی ثمره‌حسینی در جمع بسیجیان خواهر و برادر پایگاه‌های سپاه شهرستان هامون ضمن بررسی مشکلات و تاکید راهکارها برای اجرای صحیح برنامه های صالحین اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا نسل نوجوان و جوان جامعه را با اهداف نظام اسلامی بیشتر از گذشته آشنا و آنها را از توطئه‌های دشمنان آگاه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه هامون افزود: وظیفه همه ما این است که با برنامه‌ریزی هدفمند و مدون تلاش کنیم تا نسل‌های آینده انقلاب را برای استحکام انقلاب اسلامی و استقرار حکومت جهانی اسلام آماده کنیم.

وی تاکید کرد: دشمنان در تلاش هستند تا فرهنگ ایرانی و اسلامی و بومی ما را تغییر دهند و منافقانه تلاش می‌کنند تا به اهداف خود برسند؛ اما باید هوشیار باشیم و به خدا توکل کنیم، چرا که پیروزی نهایی با اهل ایمان است.

حسینی اذعان داشت: شما بانوان باید تلاش کنید تا فرزندانی در مسیر اسلام و ولایت تربیت کنید و نسلی آماده جان‏فشانی برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی و محقق کننده تمدن بزرگ اسلامی تحویل دهید.

انتهای پیام/75005/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول