اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج استادان خواهران واحد رشت تاکید کرد

ضرورت تشکیل حلقه صالحین در دانشگاه‌ها

مسئول بسیج استادان خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: تشکیل حلقه صالحین در دانشگاه‌ها برای ارتقای ظرفیت‌های علمی، تربیتی و معنوی ضروری است.

ضرورت تشکیل حلقه صالحین در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بتول مهرگان عصر امروز در نخستین نشست حلقه صالحین بسیج اساتید خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی و نیز سال تحصیلی جدید، دانشجویان را از سرمایه‌های اصلی جامعه خواند.

وی اظهار کرد: دانشجویان همواره در رشد و توسعه جامعه نقش مهمی را ایفا کردند و ما نیز وظیفه راهنمایی درست آنها را به‌عهده داریم.

عضو هیئت علمی واحد رشت با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری ، افزود: تشکیل حلقه صالحین در دانشگاه‌ها برای ارتقای ظرفیت‌های علمی، تربیتی و معنوی اقشار مختلف این جامعه به‌ویژه دانشگاهیان امری ضروری است و باید پیگیری و اجرا شود.

وی به چگونگی تدوین شجره طیبه صالحین و مراحل تربیت افراد در حلقه‌های ذکر شده و فواید و ثمرات این حرکت بسیجی اشاره کرد.

استادان خواهر حاضر در جلسه مذکور نیز به بیان نقطه نظرهای خود درباره پیش‌بینی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

جلسه مذکور با همت بسیج استادان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور جمع کثیری از استادان این واحد دانشگاهی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

انتهای پیام/84002/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول