اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

برگزیدگان جشنواره استانی عکس بسیج هفته آینده معرفی می‌شوند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: همزمان با برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی عکس بسیج، برگزیدگان این جشنواره هفته آینده معرفی می‌شوند.

برگزیدگان جشنواره استانی عکس بسیج هفته آینده معرفی می‌شوند

عظیم دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: جشنواره استانی عکس بسیج به منظور ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص در رشته عکاسی و امکان ارائه و نمایش در مرکز استان و شهرستان‌ها به صورت کار نمایشگاهی و تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

وی، ضرورت تقویت انگیزش‌های هنری و ارزشی در جامعه را یادآور شد و تصریح کرد: به نمایش گذاشتن توانمندی‌های هنرمندان بسیجی در عرصه‌های هنری، ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل فرهنگ هنر اسلامی به جامعه، ‌رشد و شکوفایی استعدادهای هنری بسیجیان و ایجاد ارتباط و تعامل فرهنگی بیشتر بین هنرمندان بسیجی و نخبگان هنری از اهداف جشنواره عکس استانی بسیج است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با برشمردن محورهای موضوعی این جشنواره، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فردی، اجتماعی بسیج و بسیجیان شامل خدمات‌رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت، ایثار و مقاومت و سبک زندگی ایرانی، اسلامی شامل آیین‌های عبادی، جشن‌ها، عزاداری‌ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید، اعتکاف، بازی‌های محلی و... از جمله محورهای اصلی دومین جشنواره سراسری عکس بسیج است.

این مسئول اضافه کرد: به این جشنواره 237 اثر توسط 35 هنرمند عکاس استان ارسال شده است که آثار رسیده در هفته جاری داوری شده و در هفته آینده نیز مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر برگزار می‌شود.

دشتی بیان کرد: قصد داریم نمایشگاه جشنواره را با بهترین اثر تمامی شرکت‌کنندگان برگزار کرده و به تمامی هنرمندانی که آثارشان جز آثار منتخب و برتر نبوده لوح تقدیر جشنواره و مبلغ 50 هزار تومان هدیه تقدیم کنیم که این کار برای اولین بار در استان به منظور تشویق هنرمندان عکاس استان انجام می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری دومین جشنواره عکس بسیج استان اردبیل در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل، یادآور شد: جشنواره عکس بسیج در دو مرحله استانی و سراسری برگزار می‌شود که منتخبان استانی با تجلیل در استان برای رقابت با برترین‌های سایر استان‌ها به دبیرخانه مرکزی جشنواره معرفی می‌شوند.

دشتی گفت:‌ امیدواریم مثل اولین دوره که کامل روحی از هنرمندان تلاشگر رشته عکاسی استان و عکاس خبرگزاری فارس مقام سوم کشوری و مصطفی عظیمی از هنرمندان معلول رشته عکاسی که مقام تقدیری جشنواره سراسری را کسب کرده بودند، شاهد درخشش هنرمندان استان باشیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در پایان سخنان خود برگزاری چنین جشنواره‌هایی را در حفظ انسجام و ارتقای دانش و مهارت هنرمندان بسیجی مفید و مؤثر ارزیابی کرد و ادامه داد: جشنواره‌های بسیج فرصت استثنایی است که هنرمندان متعهد در یک فضای سالم رقابتی با به سنجش قرار دادن آثار خود ظرفیت‌ها، استعدادها و قابلیت‌های هنری استان را به تصویر کشیده و اسباب ارتقای فرهنگ عمومی جامعه را فراهم آورند.

انتهای پیام/62003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول