اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه جشنواره فیلم کودک اصفهان

نمایشگاه آثار منتخب مسابقه عکس و پوستر فیلم برپا می‌شود

نمایشگاهی از آثار منتخب مسابقه برترین مواد تبلیغی، عکس و پوستر فیلم در حاشیه جشنواره فیلم کودک اصفهان برگزار می‎شود.

نمایشگاه آثار منتخب مسابقه عکس و پوستر فیلم برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنج روز دیگر تا برگزاری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان فرصت باقی است، فستیوال بزرگی که در دنیا شهره و در نوع خود بی‎نظیر است.

داوری آثار جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بخش‎های مختلف آغاز شده و تا آغاز رسمی این جشنواره ادامه دارد.

یکی از بخش‎های مهم جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان، بخش مسابقه عکس و پوستر که فعالیت هیئت داوران در این بخش آغاز شده، داوران در این بخش موظف به معرفی آثار برتر واجد شرایط اخذ پروانه زرین هستند.

داوری بخش مسابقه برترین مواد تبلیغی، عکس و پوستر فیلم  به عنوان یکی از بخش‎های جنبخمی مهم جشنواره است و دبیران این بخش  آرش صادقی و مهدی دلخواسته هستند و داریوش فرهنگ، تورج منصوری و رضا برجی داوران این بخش به شمار می‎روند.

برندگان بخش مسابقه برترین مواد تبلیغی، عکس و پوستر فیلم  برخلاف سایر برگزیدگان این جشنواره در افتتاحیه مورد تقدیر قرار می‎گیرند و جوایز آنها در افتتاحیه جشنواره به آنها اهدا می‎شود، جوایز این بخش شامل دو پروانه زرین است و از حافظ احمدی عکاس باسابقه سینمای ایران در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان تقدیر می‎شود.

در بخش مسابقه عکس و پوستر جشنواره فیلم کودک امسال 14 مجموعه عکس از 14 فیلم سینمای ایران و 15 پوستر از 14 فیلم به  رقابت می‎پردازند.

به گزارش فارس، در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کودک اصفهان نمایشگاهی از این آثار در اصفهان برگزار  می‎شود که شامل 18 مجموعه عکس از 18 فیلم و 20 پوستر از 16 فیلم خواهد بود.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از 15 تا 19 مهر ماه در اصفهان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول