اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی لرستان:

روزانه بیش از 500 نفر از نمایشگاه عکس و اسناد انتظامی لرستان بازدید می‌کنند

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: روزانه بیش از 500 نفر از نمایشگاه عکس و اسناد انتظامی لرستان بازدید می‌کنند.

روزانه بیش از 500 نفر از نمایشگاه عکس و اسناد انتظامی لرستان بازدید می‌کنند

رضاشیراوژن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی طی چند روز گذشته نمایشگاهی با هدف ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی و همچنین نمایشگاه عکس و اسناد انتظامی از صفویه تا پهلوی دوم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برپا شده است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 500 نفر از نمایشگاه عکس و اسناد انتظامی لرستان بازدید می‌کنند، اظهار کرد: این نمایشگاه در سه غرفه برپا شده و به عنوان برترین نمایشگاه عکس و اسناد انتظامی کشور انتخاب شده است.

این مقام مسئول یادآورشد: در این نمایشگاه 37 طرح تحقیقاتی، 9 اثر تالیفاتی، سه اثر بین‌المللی، ترجمه 15 پایان‌نامه و رساله دکترا، 9 گزارش پژوهشی و 120 قطعه عکس و اسناد انتظامی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان روز جمعه ادامه دارد، گفت: از نتایج طرح‌های تحقیقاتی 12 کاربست علمی در این مکان نصب شده است.

انتهای پیام/85001/ل10/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول