اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گردهمایی مشاوران مدارس مطرح شد

فعالیت 22 مشاور در مدارس متوسطه دوم رودان

نحوه و بررسی فعالیت 22 مشاور در مدارس متوسط دوم رودان از جمله محورهای گردهمایی مشاوران مدارس در این شهرستان بود.

فعالیت 22 مشاور در مدارس متوسطه دوم رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، عبدالله عبدی‌بحرینی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش رودان امشب در نخستین گردهمایی مشاوران مدارس که با هدف ارتقای دانش و تجربه حرفه‌ای در زمینه مشاوره تحصیلی و خانوادگی برگزار شد، با اشاره به رسالت سنگین مشاوران مدارس، گفت: در سال تحصیلی گذشته شاهد خدمات ارزنده‌ای از سوی مشاوران در مدارس بودیم، امیدواریم در سال تحصیلی جدید نیز با تقویت و استمرار این روند تعامل فی مابین خانه و مدرسه بیش از پیش نمایان شود.

وی ادامه داد: راه پیشبرد اهداف تربیتی تعامل مستمر و منظم خانه و مدرسه است که باید این راه توسط مدیر، مربیان پرورشی و مشاوران با برپایی جلسات انجمن اولیا و مربیان تحقق یابد.

عبدالحسین حسن‌زاده، کارشناس سلامت، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مدیریت آموزش و پرورش رودان نیز در این گردهمایی با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته مشاوران مدارس در سال تحصیلی گذشته، اذعان داشت: نیاز دانش‌آموزان به مشاوره و تصمیم‌گیری و به کارگیری راه حل‌های مناسب در زندگی سبب تقویت روحیه خودباوری به منظور نیل به اهداف آینده‌گر آنها می‌شود.

حسن‌زاده در ادامه به اجرای مطلوب برنامه‌ها و فعالیت‌های مشاوران در مدارس براساس تقویم کارشناسی مشاوره اشاره کرد و یادآور شد و عنوان کرد: مهمترین برنامه‌های مشاوران در مدارس برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های خاص دانش آموزان به خصوص در هفته بهداشت است که آنالیز تست‌های سه‌گانه سال گذشته دانش آموزان پایه اول متوسطه در سلامت روان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بهداشت است.

حسین خادمی، کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش رودان نیز در این گردهمایی از مشاوران خواست تا نسبت به آگاه سازی والدین در چارچوب مسائل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جلسات انجمن اولیا و مربیان اهتمام ورزند.

در ادامه این نشست که در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش رودان برگزار شد 22 مشاور آموزشگاه‌های مدارس رودان به ارائه نکته نظرات خود در خصوص فعالیت و برنامه‌های خاص مشاوره دانش آموزان در مدارس پرداختند.

انتهای پیام/88005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول