اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تودیع معارفه مدیران آبفا رودان

فرماندار: روند شور شدن آب شرب بیکاه نگران کننده است/ مدیر آبفا: مشکل را برطرف می‌کنیم

فرماندار رودان در مراسم تودیع و معارفه مدیران آب و فاضلاب شهری رودان از شور شدن آب شهر بیکاه ابراز نگرانی و مدیر عامل شرکت آبفا هرمزگان از اجرای طرحی برای رفع این مشکل خبر داد.

فرماندار: روند شور شدن آب شرب بیکاه نگران کننده است/ مدیر آبفا: مشکل را برطرف می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، غلامرضا نظرنژاد فرماندار رودان امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران امور آب و فاضلاب شهری این شهرستان، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تامین آب شرب در شهرهای این شهرستان، از اقدامات صورت پذیرفته در حوزه آبرسانی شهری قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه آب شرب بعضی از مناطق شهرستان به ویژه شهر بیکاه رو به شوری گراییده، افزود: شهر بیکاه یکی از شهرهای پرجمعیت شهرستان محسوب می‌شود که در حال حاضر آب شرب اهالی این شهر رو به شوری گراییده و بر طرف شدن این موضوع از دغدغه‌های مهم ما به شمار می‌رود.

نظرنژاد با اشاره به اینکه کار در بخش تامین و توزیع آب، کاری شبانه روزی و 24 ساعته است، خاطرنشان کرد: با تلاش مستمر مدیر و کارکنان آب و فاضلاب شهری شهرستان در سه شهر این شهرستان با مشکل خاص و کمبود آب روبرو نشده‌ایم.

فرماندار رودان با ابراز رضایت از عملکرد آب و فاضلاب شهری رودان به مسائل و مشکلات پیش روی شهروندان هم اشاره کرد و بیان داشت: بالا بودن هزینه‌های نصب انشعاب، تحویل اتصالات و لوازم لوله کشی و نصب انشعاب و محاسبه شدن نرخ آب بهای برخی از منازلی که با ترکیدگی و پرت آب رو برو می‌باشند از مشکلاتی است که باید به آن پرداخت و در جهت رفع آن چاره اندیشی کرد.

نظرنژاد گفت: انتظار می‌رود دست‌اندرکاران آب و فاضلاب به دو توصیه مهم مردمداری و پرهیز را حواشی و مسائل تنش‌زا توجه و آن را در سر لوحه کار خود قرار داده و با تعامل خوب با مردم و مسئولان شهرستان خدمات مطلوب‌تری به مردم شریف این شهرستان ارائه کنند.

فرماندار رودان در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش و جدیت امور آبرسانی شهری، شاهد شتاب بیشتری در روند اجرای امور و کارهای عمرانی در راستای تامین و توزیع آب شرب در شهرستان رودان باشیم.

حسین خادمی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به اینکه در تامین آب در شهرهای شهرستان رودان مشکلی نداریم گفت: کار مطالعات تامین آب شهر بیکاه از مرکز شهر رودان در دست اجرا است که در آینده این مشکل مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان هرمزگان با بیان اینکه تامین آب باید پایدار باشد، افزود: در تلاش هستیم کار آبرسانی به برخی از روستاهای بخش مرکزی رودان را از مرکز شهر رودان به انجام برسانیم تا مشکل تامین آب این مناطق به طور کلی رفع شود.

در پایان این مراسم از خدمات مهران سدری قدردانی و محمدرضا رضا‌پور به عنوان مدیر جدید آب و فاضلاب شهری شهر رودان معرفی شد.

انتهای پیام/88001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول