اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد عنوان کرد

برخورداری شهرباز‌ی‌ها از استاندارد مطلوب/ جمع‌آوری تجهیزات غیر استاندارد پارک‌ها

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد گفت: استاندارد شهربازی‌ها در وضعیت مطلوبی است و باید روند رو به ‌رشد استاندارد تجهیزات بازی در پارک‌ها و شهربازی‌ها را ادامه دهیم.

برخورداری شهرباز‌ی‌ها از استاندارد مطلوب/ جمع‌آوری تجهیزات غیر استاندارد پارک‌ها

فریدون بلغاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دبیرخانه تدوین استاندارد لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور مستقر است که در حال حاضر ایران در زمینه استانداردهای جهانی بر شوینده‌ها، کود شیمیایی و لوازم آرایشی و بهداشتی نظارت دارد.

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد با تاکید بر این‌که با کمک کشورهای دنیا چارچوب مقررات استانداردهای بین‌المللی برای لوازم آرایشی و بهداشتی را تدوین می‌کنیم، گفت: وضعیت اقلامی که مشمول استاندارد هستند به نسبت خوب بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

بلغاری در ادامه خاطرنشان کرد: اقلام بهداشتی از جمله دستمال کاغذی، کرم‌ها و مواد سلولزی و ... که مشمول مقررات بهداشتی است از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند.

این مسئول به استاندارد مهد کودک‌ها، شهربازی‌ها و پارک‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تعداد زیادی از مهد کودک‌ها پروانه کاربرد علامت استاندارد را دریافت کردند و براساس ضوابط خدمات ارائه شده به جامعه هدف را رعایت می‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که شهربازی‌ها از لحاظ استاندارد در وضعیت مطلوبی هستند، گفت: به منظور حساسیت و توجه هرچه بیشتر بر پارک‌ها و مهد کودک‌ها نظارت بر تجهیزات بازی پارک‌ها و نظارت بر سازنده‌ها در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد اذعان کرد: تجهیزات برخی از پارک‌ها و شهربازی‌ها در وضعیت مطلوبی نیست و امکان آسیب رساندن به جامعه هدف وجود دارد که با کمک شهرداری سعی بر جمع‌آوری این محصولات را داریم.

وی، ادامه داد: شهربازی‌ها مشمول استاندارد هستند که باید توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شوند و استاندارد آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

بلغاری در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های سازمان استاندارد اشاره کرد و گفت: از کارها و برنامه‌های مهم در سازمان استاندارد تدوین استاندارد ملی و کنترل مراکز عرضه است از این‌رو بحث کیفیت تنها ملاک نبوده و در جامعه پیشرفته و نسل‌ سومی‌ها رفتار تولیدکننده با کارکنانش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیرکل نظارت بر استاندارد تصریح کرد: استانداردها باید نیازهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... جامعه را فراهم کند که این امر رضایت‌مندی مردم از تولیدات باکیفیت و رعایت استانداردها را به همراه دارد.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول