اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

منتظر روزهای خوب شهرداری یاسوج هستیم/انتظار زیادی از بازیکنان نداشته باشید

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: در آینده و از هفته‌های بعد منتظر روزهای خوب شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال هستیم.

منتظر روزهای خوب شهرداری یاسوج هستیم/انتظار زیادی از بازیکنان نداشته باشید

هادی برگی‌زر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و پس از بازی دو تیم فوتبال شهرداری یاسوج و گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که به نتیجه مساوی و تقسیم امتیازات انجامید، اظهار کرد: بیش از همه برای هواداران ناراحت هستم چرا که انتظار دارند تیم شهرداری یاسوج همیشه در اوج باشد.

وی با بیان این‌که هواداران هم باید بابت برخی کاستی‌ها به ما حق بدهند، ابراز داشت: از این جهت باید به ما حق بدهند که تنها پنج جلسه با این تیم تمرین کرده‌ایم و هنوز برنامه‌های تاکتیکی ما آن‌گونه که باید دیکته نشده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پاسخ به این سؤال که برای میانه میدان چه خواهید کرد و آیا با این بازیکنان و ترکیب فعلی موفق خواهید بود، خاطرنشان کرد: ما که نمی‌توانیم در این موقع از فصل بازیکن به فدراسیون فوتبال و لیگ تحمیل کنیم و تیم هم که با این بازیکنان بسته شده پس باید صبر کرد و در نیم فصل آن قسمت را که نیاز است ترمیم کنیم.

برگی‌زر تأکید کرد: در نیمه دوم تیم ما سوار بر بازی و حاکم بر زمین و بیش از حریف صاحب توپ بود که در بازی‌های آینده این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2571/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول