اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید بوشهر:

شهرداری جایی برای بازی‌های سیاسی نیست/ قانونگرایی هدف مهم من است

شهردار بوشهر گفت: تمامی سلایق سیاسی در دستگاه شهرداری پذیرفته شده اما این مکان جایی برای بازی‌های سیاسی نخواهد بود.

شهرداری جایی برای بازی‌های سیاسی نیست/ قانونگرایی هدف مهم من است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید آزاد شهرکی ظهر امروز در مراسم معرفی شهردار جدید بوشهر با بیان اینکه شروع کارش را در ایام عید به فال نیک می‌گیرد، گفت: از حسن نیت و اعتماد شورای اسلامی شهر بوشهر، استانداری و فرمانداری و وزارت کشور که من را به عنوان شهردار انتخاب کردند، تشکر می‌کنم.

شهردار بوشهر با بیان اینکه قانون‌گرایی مهم‌ترین هدف من است، افزود: در زمینه قانون‌گرایی با کسی تعارف نداشته و تمامی کارهای من و افرادی که با من کار می‌کنند بر اساس قانون خواهد بود.

وی با بیان اینکه قانون‌گرایی را از خودش شروع خواهد کرد، گفت: برای نخستین‌بار برنامه چهارساله‌ای در مسند توسعه بوشهر تنظیم کرده و با ارائه به فرمانداری برای چکش‌کاری آن طرح به صورت منظم پیگیری خواهیم کرد.

ارتقاء منابع شهرداری برای توسعه کیفی شهر

شهرکی با بیان اینکه تلاش برای توسعه کیفی و ارتقا منابع شهرداری در دستور کار وی قرار دارد، افزود: از برنامه‌های آینده می‌توان به ایجاد منابع مالی پایدار برای شهرداری و و ارتقاء جایگاه شهرداری بندر بوشهر در مرکز استان به عنوان نهالی تاثیرگذار در عرصه فرهنگ اجتماعی اشاره کرد.

شهردار جدید بوشهر با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته در گذشته بسیار قابل تقدیر است، گفت: تا رسیدن به بوشهر مطلوب و سرمنزل واقعی راه بسیار زیادی در پیش و رو داریم که این مهم با همکاری همه هم‌استانی‌ها قابل دسترسی است.

 شهرکی با اشاره به اینکه دست یاری به سمت تمامی گروه‌ها جریان‌ها و مردم شهر دراز می‌کند، افزود: تلفن 137 رسیدگی به شکایات مردمی را رونق داده و در کنارش سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده تا پیشنهادات مردم را بشنویم.

500 کوچه خاکی در بوشهر

وی با اشاره به تخصیص دادن اعتبار توسط فرمانداری و استانداری بوشهر گفت: ما در بوشهر 500 کوچه خاکی داریم که اگر در بخش اعتبارات به ما کمک شود یک بار برای همیشه کوچه‌های خاکی شهر را جمع خواهیم کرد.

 شهرکی با بیان اینکه تمایل دارد از راستی(شهردار سابق) به عنوان مشاور استفاده کند، افزود: تمامی سلایق سیاسی در دستگاه شهرداری پذیرفته شده اما این مکان جایی برای بازی‌های سیاسی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه کارهای زیادی انجام شده اما هنوز به بوشهر مطلوب نرسیده‌ایم، افزود: اسکله تفریحی توریستی، ساماندهی بازار مرکزی بوشهر، بزرگراه سرتل نیروگاه و بزرگ راه 75 متری نیمه تمام مانده که برای اتمام آن احتیاج به همکاری و بودجه داریم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول