اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گردهمایی مسئولان روابط عمومی تبلیغات اسلامی سراسر کشور؛

تبلیغات مازندران رتبه برگزیده کشوری شد

در دهمین گردهمایی مسئولان روابط عمومی سازمان تبلیغات، روابط عمومی تبلیغات مازندران رتبه برتر کشور را کسب کرد.

تبلیغات مازندران رتبه برگزیده کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات مازندران، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات در گردهمایی مسئولین روابط عمومی تبلیغات اسلامی سراسر کشور که در قم برگزار شد با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران تقدیر کرد.

در این لوح تقدیر آمده است: روابط عمومی پر تلاش اداره کل تبلیغات اسلامی آن استان از ابتدای سال جاری با عملکرد مطلوب و انجام دقیق و مستمر وظایف، همت و تلاش مضاعفی را در زمینه انعکاس تحولات، دستاوردها و اخبار فرهنگ دینی سازمان تبلیغات اسلامی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نمایش گذاشته است که نشان از شناخت خوب قابل تحسین جنابعالی به عنوان مسئول روابط عمومی آن استان از ظرافت‌ها و ارزش‌های اطلاع‌رسانی دستاوردهای این نهاد فرهنگی دارد.

بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی به جهت کسب عنوان برگزیده در دهمین گردهمایی مسئولان روابط عمومی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، کوشش‌های فراوان و زحمات بی‌دریغتان را در این مسیر ارج نهاده و از خداوند سبحان عافیت و توفیق روزافزونتان را خواستاریم.

انتهای پیام/86009/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول