اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

مسئول جدید دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور معرفی شد

با حضور مسئولان، حجت‌الاسلام موسی الرضا تیموری به عنوان مسئول جدید دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور معرفی شد.

مسئول جدید دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم در این مراسم با تقدیر از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام محمد نارویی در 22 ماه مسئولیت این دفتر در جنوب شرق کشور اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی وابسته به حوزه علمیه قم در سه استان خراسان رضوی، اصفهان و سیستان و بلوچستان فعال است.

حجت‌الاسلام روستا آزاد افزود: دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور که در ایرانشهر مستقر است در راستای ترویج فرهنگ مبانی اسلامی، وحدت، یکپارچگی قومیت‌ها و آموزش فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام تلاش گسترده‌ای را برای انحراف جوانان مسلمان و دور کردن آنان از اعتقادات دینی شان آغاز کرده اند و در این راه از هیچ تلاش و توطئه و ترفندی فروگذار نیستند.

امام جمعه ایرانشهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر ترویج و تعمیق مسائل دینی و وحدت و انسجام مردم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسین طاووسی ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام نارویی مسئول سابق دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، برای حجت‌الاسلام موسی الرضا تیموری مسئول جدید این دفتر آرزوی توفیق کرد.

رحمدل بامری فرماندار ایرانشهر نیز با تقدیر از خدمات حجت الاسلام نارویی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهمی در ترویج مبانی اسلامی و پیشگیری از تفرقه و اختلافات مذهبی در منطقه دارد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام موسی الرضا تیموری به عنوان مسئول جدید دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام محمد نارویی قدردانی شد.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول