اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

گستردگی فعالیت تبلیغات اسلامی پاسخی به نیازهای جدید است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: گستردگی فعالیت تبلیغات اسلامی در حقیقت پاسخی به نیازهای مخاطبان و مردمی است که دوست دارند از معارف اسلام و اهل بیت بیشتر و بهتر بهره بگیرند.

گستردگی فعالیت تبلیغات اسلامی پاسخی به نیازهای جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان حوزه‌های تبلیغی، هنری و فرهنگی در اردبیل اظهار داشت: جامعه اسلامی ما امروز تشنه معارف اهل بیت و قرآن کریم است که در این راستا باید از ظرفیت‌های هنری و تبلیغی متنوع به ویژه تولید فیلم‌های تأثیرگذار و همچنین نقش‌آفرینی هنرمندان فعال و کوشا بهره برد تا بیش از هر زمان دیگر جنبه‌های تعلیمی و معرفتی مکتب اسلام نمودار شود.

وی تصریح کرد:‌ در همین راستا تولید برنامه‌های مختلف به ویژه مستندسازی فعالیت‌ها در دستور کار قرار گرفته و ما در آینده‌ای نزدیک شاهد ساخت فیلم مستندی از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان در حوزه‌های مختلف می‌باشیم.

ستوده خاطر نشان کرد: در این فیلم مستند سعی می‌شود از زوایای مختلف عملکرد حوزه فرهنگی، قرآنی، تبلیغی، آموزشی، پژوهشی و فضاهای مجازی مورد دقت و ارزیابی قرار بگیرد تا بتوانیم با شناساندن ابعاد مختلف این حرکت‌ها کارهای تأثیرگذاری را شاهد و ناظر باشیم.

این مسئول اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با گستردگی برنامه‌ها و فعالیت‌ها سعی می‌کند بیش از هر زمان دیگر ابعاد برنامه‌ریزی‌ها و حرکت‌های خود را تقویت کند به طوریکه ما با خیل عظیمی از خواسته‌ها و مطالبات گروه‌های مختلف فرهنگی، دینی، تبلیغی و هنری روبه‌رو هستیم که به شکل شایسته می‌خواهند انتقال‌دهنده معارف و مبانی اسلام باشند.

وی از تهیه و تدوین فیلم مستند فعالیت تبلیغات اسلامی و جمع‌آوری اطلاعات و گزارش‌های لازم در این زمینه خبر داد و بیان کرد: قرار است این فیلم به سرپرستی حسن اسدی بازیگر و کارگران سینما تهیه شود تا فعالیت‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها در حوزه تبلیغات اسلامی مبرهن و مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان حوزه فعالیت‌ها را متنوع و کارهای انجام شده را بیشمار توصیف کرد و ادامه داد: بخشی از فعالیت‌های ما در قالب سایت تبیان در فضای مجازی و بخشی نیز در قالب انعکاس اخبار و رویدادها از طریق خبرگزاری‌ها و همچنین مجموعه‌های رسانه‌ای و نشریات محلی انجام می‌شود.

ستوده فعالیت‌های مربوط به شورای هیئت‌های مذهبی،‌ کانون مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته، دارالقرآن کریم، حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی و همچنین دبیرستان‌های علوم و معارف دینی را یادآور شد و گفت: همه این جنبه‌های فعالیتی زمینه‌ای را فراهم کرده تا همه بتوانند از این ظرفیت بهره برده و استفاده کنند.

وی در پایان سخنان خود افزود: ما معتقدیم باید کارهای تبلیغی و هنرمندانه در حوزه تبلیغ دین اسلام و معارف آن ادامه پیدا کند چرا که امروز بیش از هر زمان دیگر ما نیازمند حرکت‌های مثبت و سازنده‌ای هستیم تا بیش از گذشته جامعه به بلوغ و بالندگی واقعی دست پیدا کند.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول