اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار معرفی شد

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار در مراسمی با حضور مسئولان هیئت مذهبی، مداحان، روحانیت و برخی از مسئولان استانی و محلی معرفی شد.

رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار و آرادان با حضور مسئولان، طلاب و روحانیان در سالن هلال احمر گرمسار برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در این مراسم گفت: امروز تکلیف همه به خصوص نهادها و دستگاه‎های فرهنگی است که ادامه‎دهنده راه شهیدان باشند.

حجت‎الاسلام علی شکری افزود: هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، به درجه بلند شهادت نائل شدند.

وی تصریح کرد: رشادت‎های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‎توان هر دشمن خیره‎سری را ناکام ساخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوش‎مندانه و با انگیزه‎های دینی و ملی مقابل دشمن متجاوز به پاخاست و صحنه‎های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.

رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار نیز در این جلسه با تأکید بر نقش ایران در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در نهضت اسلامی مردم ایران که از اوایل دهه 50 این قرن آغاز شد، روحانیت شیعه در رأس جریان مبارزات قرار داشته و آن را مقتدرانه هدایت می‎کرد.

حجت‎الاسلام حسن همتی افزود: روحانیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی، به نوعی در پیشبرد حکومت اسلامی مؤثر بوده‎اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز روحانیان باید با توجه به تعالیم قرآنی در جلب رضایت مردم بکوشند و در حفظ اسلام، قرآن، اخلاق و فرهنگ شیعه نهایت سعی و تلاش خود را به کار برند.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار نیز در این جلسه ضمن اشاره به جنگ نرم و مقایسه آن با جنگ تحمیلی، بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی با توجه به عدم شناسایی مرزها در جنگ نرم و ابزارهای متنوع دشمنان در این خصوص تأکید کرد.

حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری اظهار داشت: پیروزی در جنگ نرم دشمن نیاز به عزم ملی و اعتقاد راسخ دارد و دستگاه‎های فرهنگی و روحانیون در خط مقدم این راه هستند لذا شایسته است با توجه به آرمان‎های انقلاب اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری نهایت سعی و تلاش خود را به کار ببریم.

در این مراسم، حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار معارفه و از زحمات حجت‎الاسلام محسن محمدیان، رئیس قبلی این اداره تقدیر شد.

سایری پیش از این رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر از توابع استان گلستان بوده است.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول