اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهرداری گرگان خبر داد

آغاز به کار طرح جامع ترافیک شهر گرگان

معاون فنی و عمرانی شهرداری گرگان از آغاز به کار طرح مطالعات جامع ترافیک شهر در حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری گرگان خبر داد.

آغاز به کار طرح جامع ترافیک شهر گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محسن احمدی امشب در جمع کارشناسان شهرداری گرگان اظهار داشت: با آغاز به کار این طرح، جلسه توجیهی با مدیران مدارس راهنمایی توسط مشاور طرح برگزار شد.

مدیر پروژه طرح جامع ترافیک شهر گرگان نیز گفت: نخستین جلسه توجیهی با مدیران و معاونین مدارس مقطع راهنمایی دخترانه و پسرانه امروز برگزار و کلیات، هدف و روش انجام مطالعات بیان شد.

سامان مشاق‌زاده افزود: طبق آئین‎نامه‌ای که در وزارت کشور مطرح شد اولویت این طرح در کلانشهرها به دلیل مشکلات زیادی که داشتند، ضرورت داشت.

شهرهای بالای 500 هزار نفر موظف به اجرای طرح جامع ترافیک شهر شدند

وی خاطرنشان کرد: بعد از کلانشهرها، شهرهای بالای 500 هزار نفر و سپس مراکز استان‌ها موظف به اجرای این طرح شدند.

وی روند کلی این کار را آمارگیری وسیع در سطح شهر عنوان کرد و اذعان داشت: بدون شک دقت در انجام مطالعات و همکاری لازم دستگاه‌ها و اجرای دقیق طرح جامع در تمامی ابعاد آن بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی شهر گرگان در افق‌های آتی را حل خواهد کرد.

مدیر پروژه طرح جامع ترافیک شهر گرگان افزود: با عنایت به انجام مطالعات بالادست انتظار می‌رود با توجه به تمهیدات به عمل آمده یکی از بهترین مطالعات جامع ترافیک کشور صورت پذیرد.

مشاق‌زاده افزود: در پایان این طرح به دانش‌آموزانی که در این طرح همکاری کردند تقدیرنامه‌ای توسط شهرداری گرگان و آموزش و پرورش شهرستان گرگان داده می‌شود و همچنین تقدیرنامه‌ای به مدیران یا ناظرانی که فعالیت داشتند توسط اداره‌کل آموزش و پرورش تقدیم می‌شود که درج در پرونده آنها خواهد شد.

وی در پایان از مدیران مدارس خواست تا در این طرح همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/2307/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول