اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی:

نیروی انتظامی ایران الگویی برای سایر کشورهاست

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی گفت: نیروی انتظامی در ایمان، اقتدار، مردم محوری و عملی کار کردن الگویی مناسب برای پلیس‌های دیگر کشورهاست.

نیروی انتظامی ایران الگویی برای سایر کشورهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام علی ضماهنی ظهر امروز در نشست با فرماندهان پاسگاه‌های و پرسنل فرماندهی  انتظامی دشتی با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای مزیت‌های فرآوانی است، اظهار داشت: امنیت، عدالت، فراوانی و ارزانی نعمت از موضوع‌های مهم اجتماعی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی افزود: هیچ خبری در مملکت نیست مگر اینکه در آن امنیت و شادمانی باشد و الحمدالله با تلاش نیروی انتظامی جرم و جنایت کمتر شده است.

وی ادامه داد: در جایی که آمار پرونده‌ها کم باشد نشانه وجود اخلاق و امنیت است و امروز نیروی انتظامی در ایمان، اقتدار، مردم محوری و عملی کار کردن الگویی مناسب برای پلیس‌های دیگر کشورهاست.

ضماهنی، عقیدتی سیاسی را یکی از نهادهای انقلابی، ماندگار و ارزنده‌ای دانست که از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به یادگارمانده است، خاطرنشان کرد: عقیدتی سیاسی با هدف پرورش نیروی انسانی مکتبی و صیانت کارکنان، نیروی انتظامی را در برقراری نظم و امنیت یاری می‌کند.

وی یادآورشد: رویکرد اصلی عقیدتی سیاسی و فعالیت‌های آن بر مبنای ترویج فرهنگ قرآنی است و ارتقای بینش دینی و بصیرت سیاسی یمی از برنامه‌های آن است.

انتهای پیام/66001/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول