اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

ورود خیرین به حوزه ورزش افتخارات آن را ارتقا می‌بخشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورود خیرین به حوزه ورزش سبب می‌شود تا قهرمانی‌ها و مدال‌آوری‌های جوانان رشید این مرز و بوم همچنان مستدام باشد.

ورود خیرین به حوزه ورزش افتخارات آن را ارتقا می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در اولین جلسه انجمن خیرین ورزشی شهرستان اردبیل اظهار داشت: حمایت‌های خیرین ورزشی، معتمدین، فعالان فرهنگی و اقتصادی از ورزش انگیزه ورزشکاران را مضاعف می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اعضای این انجمن اهتمام دارند تا با جلب نظر همگانی ورزشکاران و قهرمانان استان را در امور فرهنگی، مسابقات و دیگر زمینه‌ها پشتیبانی و یاری کنند.

پازاج خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان با همیاری و همدلی خیرین ورزش در صدد پشتیبانی ورزشکاران و قهرمانان استان با استفاده از منابع و اعتبارات غیردولتی است.

این مسئول اضافه کرد: استان اردبیل با توجه به پیشینه ورزشی یکی از قطب‌های ورزش قهرمانی کشور محسوب می‌شود و این استان همواره مجموعه‌ای از بهترین‌ها و رکورددارترین‌های ورزشکاران کشور را دارد.

وی بیان کرد: نتایج ورزشکاران استان در المپیک و پارالمپیک لندن نیز بیانگر تداوم این قهرمانی‌ها و تکمیل این مجموعه ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: موقعیت جغرافیایی و اقلیمی این استان نیز یک فرصت ارزنده برای ورزش استان محسوب می‌شود و می‌بایست ورزشکاران، قهرمانان و مربیان از این فرصت به نحوه احسن بهره‌برداری کنند.

پازاج با اشاره به وجود استعدادهای ناب ورزشی در این استان ادامه داد: استعدادهای ورزشی این استان محدود به امیر حسین حاجی‌زاده نیست و نونهال پرتابگر پارس‌آبادی، بسکتبالیست ارزنده بیله‌سواری و ده‌ها نونهال و نوجوان مستعد در دیگر رشته‌های ورزشی در این استان آماده تحویل به جامعه ورزش قهرمانی کشور هستند.

وی گفت: در نشست امروز با حضور چهره‌های مطرح و خوشنام عرصه‌های مختلف بیانگر همدلی این عزیزان در حد توان و وسع خود از این استعدادها حمایت می‌کنند تا خللی در مسیر رشد و بالندگی این سرمایه‌های بزرگ به وجود نیاید.

پازاج افزود: هدایت جوانان به عرصه‌های ورزشی منجر به توسعه پایدار و تأمین سلامت و آرامش جامعه می‌شود به همین دلیل ورزش نزد معتمدین و خیرین ورزشی استان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

در این جلسه که اولین نشست انجمن خیرین ورزشی شهرستان اردبیل بود، معاون استاندار اردبیل در سخنانی تصریح کرد: حضور چهره‌های مطرح و خوشنام عرصه‌های مختلف در این انجمن بیانگر اهمیت و جایگاه ویژه ورزش برای معتمدین و صاحب نظران شهر است.

سید کمال‌الدین میرجعفریان خاطرنشان کرد: نباید محدودیت‌های مالی ورزشکاران استان را از ادامه فعالیت‌های ورزشی و کسب افتخار برای استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دلسرد کند.

وی اضافه کرد: استان اردبیل زیرساخت‌های لازم برای دستیابی به رشد در بخش ورزش را دارد و بهره‌برداری از این زیرساخت‌ها می‌تواند موجب ارتقا ورزش استان شود.

میرجعفریان با اشاره به سرانه 67/0 درصدی ورزش استان بیان کرد: اقدامات خوبی در بخش احداث اماکن ورزشی و سالن صورت گرفته اما با توجه به ظرفیت‌های استان کافی نیست.

معاون استاندار اردبیل یادآور شد: استعدادهای ورزشی و ظرفیت‌های قهرمانی اردبیل بی‌نظیر بوده اما برای شکوفایی این استعدادها نیازمند معرفی و جذب حامیان و خیرین بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: در طرح تفصیلی شهرستان اردبیل نیز فضاهای ورزشی مناسبی وجود دارد که در آینده نزدیک با برنامه‌ریزی‌های لازم استفاده مطلوب و عملیاتی از این فضاها به عمل می‌آید.

در پایان این جلسه اعضا هیئت مدیره و بازرسان انجمن خیرین ورزشی شهرستان اردبیل مطابق اساسنامه پس از اخذ آرا مجمع انتخاب شدند.

جواد زنجانی، میر علی صمصام حیدری، سید ناصر اسحاقی، مرتضی تاج‌مهر، احمد حبیبی، سید علی سید سیاهی، علیرضا سلیمانی، هوشنگ دشتی، میر حبیب عزیززاده به عنوان اعضای اصلی و آقایان بی‌گناه و اوچی به عنوان اعضا علی‌البدل و نیز سلمان منصوری و رئوف نامداری به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل انجمن خیرین ورزشی شهرستان اردبیل انتخاب شدند.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول