اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خوزستان:

شرکت کربن ایران به عنوان واحد تولیدی نمونه کشور انتخاب شد

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: شرکت کربن ایران که در خوزستان فعالیت دارد به عنوان واحد تولیدی نمونه کشور انتخاب شد.

شرکت کربن ایران به عنوان واحد تولیدی نمونه کشور انتخاب شد

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به نظارت‌های مکرر کارشناسان این اداره ‏کل و تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت مذکور، پس از بررسی‌های انجام شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران به منظور تعیین واحد تولیدی نمونه کشور در سال 1392، در نهایت شرکت کربن ایران موفق به کسب این عنوان ملی شد.

وی افزود: تعیین واحد تولیدی نمونه استاندارد در کشور مطابق سال‌های گذشته و بر اساس بررسی نتایج آزمون نمونه‌های گرفته شده، استمرار کیفیت محصول از نظر نداشتن نواقص عمده و بحرانی، فعال بودن واحد کنترل کیفیت، استقرار نظام‌های کیفیت، استمرار آموزش کارکنان و همچنین ارتقای سطح تکنولوژی واحد تولیدی، صورت گرفته که با تلاش کارکنان محترم شرکت کربن ایران و جدیت اداره ‏کل استاندارد خوزستان در سال‌جاری این عنوان را واحدهای تولیدی خوزستان کسب کردند.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح‌ کرد: در آئینی با حضور مسئولان کشوری در 22 مهرماه در سالن همایش‌های صدا و سیما از مسئولان و کارکنان این شرکت تقدیر خواهد شد.

وی با تبریک کسب این عنوان تداوم کیفیت تولیدات این شرکت و تلاش بیش از پیش سایر واحدهای تولیدی استان برای تکرار این عنوان در سال‌های آینده را خواستار شد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول