اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

راهداران افتخاری آذربایجان غربی از بین دهیاران انتخاب می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده ما بین حوزه امور روستایی استانداری آذربایجان غربی و اداره کل راه و شهرسازی استان، راهداران افتخاری از بین دهیاران انتخاب می‌شوند.

راهداران افتخاری آذربایجان غربی از بین دهیاران انتخاب می‌شوند

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیهبا بیان اینکه طرح راهداری افتخاری به زودی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود، اظهار داشت: آذر ماه سال جاری راهداران افتخاری معرفی خواهند شد.

محبت‌خواه ابراز داشت: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده ما بین حوزه امور روستایی استانداری آذربایجان غربی و اداره کل راه و شهرسازی استان، راهداران افتخاری از بین دهیاران انتخاب می‌شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر لزوم ایمن‌سازی جاده‌ها تاکید کرد و افزود: به منظور کاهش تلفات جاده‌ای و سازمان‌دهی حاشیه راه‌ها می‌توان از توان بالقوه مردم در این زمینه استفاده کرد.

وی به حفظ و نگهداری از راه‌های روستایی آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی سبب افزایش آمار تصادفات می‌شود، باید هشدارهای لازم در ارتباط با نحوه صحیح رانندگی به افراد داده شود.

محبت‌خواه اضافه کرد: در ایام زمستان برف‌روبی و بازگشایی جاده‌ها با توجه به محدود بودن امکانات راهداری آذربایجان غربی به طول می‌انجامد.

وی ادامه داد: روستاییان در این امر می‌توانند مساعدت‌های فراوانی انجام دهند.

انتهای پیام/61010/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول