اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت جودو کوراش خراسان رضوی:

برگزیدگان رقابت‌های جودو انتخابی بزرگسالان خراسان رضوی مشخص شدند

سرپرست هیئت جودو کوراش خراسان رضوی گفت: با برگزاری رقابت‌های انتخابی نفرات راه یافته به اردوی تیم جودو بزرگسالان استان مشخص شدند.

برگزیدگان رقابت‌های جودو انتخابی بزرگسالان خراسان رضوی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هیئت جودو کوراش خراسان رضوی، هوشنگ ولی‌پور اظهار کرد: رقابت‌های جودو انتخابی بزرگسالان استان به منظور شناسایی نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور در سالن جودو استاد اصغر دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 105 جودوکار در این رقابت‌ها افزود: این جودوکاران از شهرستان‌های درگز، نیشابور، قوچان، فریمان، چناران، تربت حیدریه، تربت جام، سرخس، سبزوار و همچنین باشگاه‌های کارگران، شهرداری، ‌آستان قدس، شهید بابانظر گلشهر، آینده‌داران پارس، شهید چمران، قدس طلاب، کوثر قاسم‌آباد، عدالت، پایگاه قهرمانی، مدرسه و خانه جودو میثاق مشهد در مسابقات شرکت کردند.

سرپرست هیئت جودو کوراش خراسان رضوی ادامه داد: در پایان رقابت‌های وزن 60 کیلوگرم حمید لعل نظام از چناران، حسین رستگار از باشگاه چمران و مجتبی اسکندری از قوچان به اردوی تیم استان راه پیدا کردند، در وزن 66 کیلوگرم نیز حیدر زحمتکش از باشگاه آینده‌داران پارس مشهد و هادی نظام‌دوست از چناران و در وزن 73 کیلوگرم علی شاوردیان و حسن شفیعی دولو هر دو از قوچان به این اردو راه یافتند.

وی اضافه کرد: علیرضا آخوندزاده از مدرسه جودو و علی رحیم‌پور از باشگاه کارگران در وزن 81 کیلوگرم، همچنین خلیل غفوریان از باشگاه شهید بابانظر و اسدالله خلیلی از تربت جام در وزن 90 کیلوگرم تمامی حریفان خود را از پیش رو برداشتند و مجوز حضور در اردوی تیم استان را کسب کردند.

ولی پور تصریح کرد: سیدهاشم قاسمیان از قوچان و مجتبی نسترن از پایگاه قهرمانی در وزن 100- کیلوگرم به همراه رضا مخیری از چناران و مصطفی مداحی از تربت جام در وزن 100+ کیلوگرم جودوکاران سنگین وزن راه یافته به اردوی تیم جودو بزرگسالان خراسان رضوی بودند.

سرپرست هیئت جودو کوراش خراسان رضوی با اشاره به میزبانی استان از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور خاطرنشان کرد: این مسابقات اول آبان‌ماه با حضور تمامی استان‌های کشور در مشهد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی با توجه به میزبانی سهمیه حضور دو تیم در مسابقات را داراست، گفت: نفرات برتر مسابقات انتخابی بزرگسالان استان ضمن حضور در اردوی آمادگی با نظر شورای فنی هیئت به عضویت تیم استان در مسابقات کشور درخواهند آمد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول