اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس همدان خبر داد

معرفی برترین‌های تنیس گرامیداشت هفته تکریم ازدواج

رئیس هیئت تنیس همدان از معرفی برترین‌های مسابقات تنیس جام آدینه با هدف گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) خبر داد.

معرفی برترین‌های تنیس گرامیداشت هفته تکریم ازدواج

سیدعادل برقعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات جام آدینه که از ابتدای سال به صورت منظم و به مناسبت‌های مختلف برگزار شد در بخش آقایان به هفته هفدهم رسیده و در بخش بانوان در هفته پنجم خود را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: این مسابقات، طبق تقویم ورزشی در هفته سوم مهرماه به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و تکریم هفته ازدواج برگزار شد.

رئیس هیئت تنیس همدان اضافه کرد: این مسابقات در آکادمی تنیس الیت در مجموعه ورزشی سعیدیه همدان برگزار شد که در پایان نفرات برتر هر بخش معرفی و شناسایی شدند.

به گفته وی رقابتی کردن رشته‌های انفرادی به خصوص تنیس به صورت دو هفته یک بار یا هفتگی، تأثیر زیادی بر انگیزه ورزشکاران دارد.

برقعی ابراز داشت: در هفته هفدهم جام آدینه پسران، محمدحسین زمانی موفق شد با شکست تمام رقبا در جایگاه نخست قرار بگیرید، پیوند خمامی به عنوان نایب قهرمانی رسید و امیرفرهنگ میراسماعیلی و علیرضا منصف به عنوان مشترک سومی دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه استقبال دختران تنیسور در این مسابقات بسیار پرشور و باانگیزه است، خاطرنشان کرد: به دنبال برگزاری موفق جام آدینه در بخش پسران پنج هفته‌ای است در بخش دختران هم این مسابقات آغاز شده تا بتوانیم حس رقابت هم در این بخش فعال‌تر کنیم.

رئیس هیئت تنیس همدان گفت: در بخش دختران و از هفته پنجم جام آدینه فاطمه دلزنده‌ راد با شکست همه رقبا قهرمان شدو مهرو میراسماعیلی و مهدخت میراسماعیلی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این مسابقات تا پایان سال و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی و زمین مسابقات ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: بر اساس تقویم ورزشی هیئت در صورت وجود شرایط مسابقه تا پایان سال و در مناسبت‌های مختلف این مسابقات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول