اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موسیقی قزوین:

روزهای پرافتخار سرود قزوین، تکرار شد

رئیس انجمن موسیقی استان قزوین گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکیل گروه‌های سرود انقلابی در این استان روزهای پرافتخار سرود قزوین، تکرار شد.

روزهای پرافتخار سرود قزوین، تکرار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد وکیل‌ها صبح امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره سرود محلات شهر قزوین ضمن مثبت و توانمند ارزیابی کردن جشنواره سرود محلات شهر قزوین اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکیل گروه‌های سرود انقلابی در قزوین، فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: پایگاه فعالیت این گروه‌ها در آن زمان مساجد بود و امروز سازمان فرهنگی ورزشی گامی مهم در راستای احیای آن روزهای پرشور برداشته است.

برگزاری جشنواره‌ای در سطح منطقه‌ای و استانی

ناصر لامعی دبیر جشنواره سرود محلات شهر در این برنامه از 120 ساعت کار کارشناسی ضمن برگزاری این برنامه فرهنگی خبر داد و گفت: تشکیل کمیته شعر و کمیته فنی موسیقی برای ممیزی آثار و تعیین موسیقی پر محتوا، هماهنگی با گروه‌ها، تدوین آیین‌نامه و شیوه نامه اجرایی، بازبینی گروه‌ها، توجیه و تشویق آن‌ها از جمله اهداف دبیرخانه جشنواره بود.

وی این جشنواره را برگزار شده در سطح منطقه‌ای و استانی اعلام کرد و تلاش کارشناسان، مشاوران هنری و مسئولان مرکز موسیقی، سرود و آهنگ‌های انقلابی را برای هرچه مطلوب‌تر برگزار شدن آن ستودنی دانست.

گفتنی است مراسم بیانیه هیئت داوران قرائت شد و ضمن پخش سرود روز قزوین، از ساخته‌های مرکز موسیقی سازمان فرهنگی ورزشی از ساقی کاکاوند هنرمند کشورمان در حوزه موسیقی، مدیرعامل و معاون سازمان فرهنگی ورزشی به خاطر تلاش‌هایی که در عرصه فرهنگ و هنر این شهر داشتند و اصغر ارداقیان به خاطر فعالیت‌های مؤثر در مرکز موسیقی سازمان فرهنگی، تجلیل شد و ضمن مشخص شدن گروه‌های برتر از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول