اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودان:

ارتقای جغین به شهر در مراحل آخر قرار دارد / تکمیل راه جغین در آینده‌ای نزدیک

فرماندار رودان با بیان اینکه طرح ارتقای جغین به شهر در مراحل آخر خود قرار دارد، از اختصاص اعتبار و تکمیل راه دسترسی به جغین خبر داد.

ارتقای جغین به شهر در مراحل آخر قرار دارد / تکمیل راه جغین در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، غلامرضا نظرنژاد شنبه شب در دیداری شش ساعته با مردم بخش جغین که در محل مسجد بعثت روستای سرخدان این بخش و با حضور سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده حوزه شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران اجرایی و شوراهای اسلامی برگزار شد، بر استفاده از امکانات و ظرفیت‌های محلی در جهت رفع مسائل و مشکلات تاکید کرد.

فرماندار رودان با بیان اینکه همه ارکان نظام برای رفع مشکلات با مردم ارتباط مستقیمی دارند، افزود: بخشی از حقوق مردم را باید دولت و مسئولان حاکمیتی پاسخ دهند و مردم هم بخشی از حقوق حاکمیت که همان تن دادن به قوانین و مقررات است را باید در تصمیم‌گیری‌های خود مدنظر قرار دهند.

بازگو کردن عملکرد و کارهای انجام شده دولت، بخش دیگری از سخنان فرماندار رودان در این دیدار بود که به آن اشاره و خاطر نشان کرد: خواص جامعه باید کارهای انجام شده دولت را برای مردم بازگو کنند تا مردم از خدمات ارزنده دولت در بخش‌های مختلف مطلع شوند.

نظرنژاد در ادامه اظهار داشت: آگاهی‌بخشی به مردم از اجرای قوانین، مقررات و بخشنامه‌ها بخشی از وظایف مدیران اجرایی است که باید در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف مردم را در جریان قرار داده و نیازمندی‌های مردم را براساس قانون و رعایت عدالت رفع کنند.

مقام عالی دولت در رودان در بخش دوم سخنان خود به مسائل و مشکلات بخش جغین هم اشاره کرد و گفت: ارتقای جغین به شهر کار پیچیده و دشواری نیست چراکه بخشی از این موضوع در شهرستان و استان پیگیری شده و ما منتظر تصمیمات هیئت دولت هستیم.

فرماندار رودان در این دیدار از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار از محل سر جمع اعتبارات استانی برای اجرا و تکمیل راه جغین خبر داد و اضافه کرد: تاکنون 30 کیلومتر از این پروژه زیرسازی و آسفالت شده که با تلاش پیمانکار عملیات تکمیل این طرح ادامه دارد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات به آرزوی دیرینه مردم این بخش که همانا داشتن یک راه مناسب و استاندارد است، پایان دهیم.

نظرنژاد به مشکلات بخش ورزشی جغین هم اشاره و عنوان کرد: با وجود کمبود اعتبارات و محدودیت‌های موجود در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا را بر این گذاشته‌ایم تا یک سالن ورزشی در دهستان جغین جنوبی احداث شود.

فرماندار رودان همچنین در خصوص مسائل و مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی، توسعه شبکه برق، آبرسانی، اجرای طرح‌های هادی و بهسازی روستایی، جهاد کشاورزی و رعایت حریم راه‌ سخن گفت و از برگزاری یک جلسه فوق‌العاده به منظور رفع این مشکلات در محل فرمانداری خبر داد و تصریح کرد: برای رفع این مشکلات جلسه‌ای با حضور شوراهای اسلامی بخش و ادارات مرتبط در محل فرمانداری تشکیل و مشکلات را در کوتاه‌ مدت، میان‌ مدت و بلند مدت مرتفع خواهیم کرد.

نظرنژاد در پایان توصیه‌ای هم به مردم این بخش داشت و آن اینکه، با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات محلی مشکلات مردم را رفع و زمینه درآمدزایی در بخش‌های مختلف را فعال کنند.

انتهای پیام/88005/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول