اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

تحقق 75 درصدی بودجه شهرداری زنجان

معاون شهردار زنجان به تحقق 75 درصدی بودجه سال جاری در شش ماه نخست اشاره کرد و گفت: این مبلغ در مقایسه با شش ماه نخست سال گذشته رشد را نشان می‌دهد.

تحقق 75 درصدی بودجه شهرداری زنجان

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان بودجه سال جاری شهرداری زنجان را 140 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی به تحقق 75 درصدی بودجه سال جاری در شش ماه نخست اشاره و اضافه کرد: این مبلغ در مقایسه با شش ماه نخست سال گذشته رشد را نشان می‌دهد.

معاون شهردار زنجان با اشاره به بودن آیتم‌هایی خاص در بودجه سال جاری افزود: عدم تحقق آیتم‌ مربوط به مساعدت‌های دولتی از دلایل عدم تحقق بودجه شهرداری در شش ماهه نخست سال جاری محسوب می‌شود.

معاون شهردار زنجان اضافه کرد: از مبلغ در نظر گرفته شده، برای مساعدت‌های دولت به شهرداری زنجان فقط 43 درصد آن محقق شده است.

احمدی مبلغ در نظر گرفته شده برای کمک‌های دولت به شهرداری زنجان را حدود 16 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: در شش ماه نخست سال سال جاری فقط 5 میلیارد و 200 میلیون تومان آن محقق شده است.

وی عدم تحقق برنامه شهرداری در فروش مایملک از جمله زمین را دیگر دلیل عدم تحقق بودجه شهرداری زنجان دانست و اضافه کرد: وضعیت موجود در بازار از دلایل عدم تحقق این بخش از برنامه بودجه محسوب می‌شود.

معاون شهردار زنجان بودجه شهرداری زنجان را به دو بخش کوششی و غیر کوشش تقسیم کرد و گفت: بیش از 90 درصد بودجه کوششی شهرداری زنجان محقق شده است.

معاون شهردار زنجان درصد محقق شدن برنامه شهرداری در بخش هزینه‌های پرسنلی را 83 درصد اعلام کرد و افزود: این تحقق در بخش عمرانی 55 درصد بوده است.

احمدی با تشریح روند قراردادهای عمرانی در شهرداری تصریح کرد: آنچه در مورد درصد پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری اعلام می‌شود مربوط به سندها‌های تایید شده‌ای که پس از تایید معاونت عمرانی به حوزه معاونت امور ملی ابلاغ و پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: آمار قطعی پیشرفت پروژه‌های عمرانی برای شش ماه نخست سال جاری پس از قطعی شدن سندها اعلام می‌شود چرا که حداقل 30 درصد صورت وضعیت تو راهی هم وجود دارد.

معاون شهردار زنجان میزان بودجه هزینه شده در بخش عمرانی شهرداری زنجان را 23 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: به محض ابلاغ صورت وضعیت‌های مالی قطعی باقیمانده پرداخت‌ها هم انجام می‌شود.

این مسئول امور مالی شهرداری زنجان مبلغ بودجه عمرانی را برای سال جاری 89 میلیارد تومان عنوان کرد و اذعان داشت: بیش از 60 درصد بودجه شهرداری زنجان برای سال جاری در بخش عمرانی بوده است.

انتهای پیام/73004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول