اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیله‌سوار خبر داد

مجمع خیرین ورزشی در بیله‌سوار راه‌اندازی می‌شود

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیله‌سوار گفت: برای اولین بار در استان اردبیل مجمع خیرین ورزشی در زمینه فوتبال در شهرستان بیله‌سوار راه‌اندازی می‌شود.

مجمع خیرین ورزشی در بیله‌سوار راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شاپور باقرزاده عصر امروز در جلسه اعضای هیئت فوتبال این شهرستان در بیله‌سوار اظهار داشت: این شهرستان دو تیم فوتسال به نام ژاله نوش و دیدار سیر گیتی در لیگ فوتسال استان اردبیل دارد که بازی‌های خود را با تمام توان انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: ‌در رده فوتبال نیز دو تیم این شهرستان در رده سنی بزرگسالان با عناوین گندم‌کاران با سرمربیگری عادل هاشمی و همچنین تیم زیر 21 سال امید این شهرستان در لیگ فوتبال استان از 20 مهر ماه بازی‌های خودشان را آغاز می‌کنند.

باقرزاده بزرگترین مشکل فوتبال شهرستان را نبود اسپانسر مالی اعلام کرد و افزود:‌ در این زمینه طرحی در دست اجرا و برنامه‌ریزی داریم تا در قالب مجمعی با عنوان خیرین ورزشی بتوانیم چرخه فوتبال را رونق ببخشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ اگر این مجمع برای اولین بار به عنوان یک حرکت بی‌نظیر در حوزه فوتبال فعال شده و رونق بگیرد ما قادر هستیم کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و در قالب صندوق مجمع به رشته‌های مختلف به ویژه فوتبال کمک کنیم.

وی اضافه کرد: بعد از تشکیل مجمع مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آن انتخاب می‌شوند تا با هماهنگی فرماندار اردبیل بتوانیم با ظرفیت مجمع خیرین فوتبال استان را روز به روز رشد و توسعه بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیله‌سوار با اشاره به درآمد خوب گمرک این شهرستان بیان کرد: این مجموعه می‌تواند اسپانسر مالی فوتبال باشد که این حضور قطعاً به رونق و توسعه ورزش این منطقه کمک می‌کند.

باقرزاده یادآور شد: با هماهنگی تربیت بدنی بیله‌سوار تلاش می‌کنیم لیگ فوتبال و فوتسال شهرستانی را راه‌اندازی کنیم تا تمامی تیم‌های فوتبال و فوتسال این شهرستان اعم از شهری و روستایی در این لیگ شرکت کنند.

وی برگزاری این لیگ را زمینه‌ساز رونق فوتبال این منطقه برشمرد و ادامه داد: همان‌گونه که در سال‌های گذشته این خطه بازیکنان مستعدی را در گروه‌های سنی پایه به سراسر کشور معرفی کرده است، امیدواریم در ادامه این فرآیند نیز بتوانیم خوب و شایسته عمل کنیم.

باقرزاده گفت: بازیکنانی به مانند شاهین ویژه به تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدند و رسول فاطمی و کمال خاوندی نیز در تیم فوتبال ذرت‌کاران پارس‌آباد توپ می‌زنند.

وی افزود: میلاد محمدی بازیکن این شهرستان به تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شده و همچنان جای رشد و ترقی برای رشته پرطرفدار فوتبال در این خطه وجود دارد.

باقرزاده از تشکیل مدرسه فوتبال این شهرستان و فعالیت آن از اوایل تابستان خبر داد و تصریح کرد: این مدرسه فوتبال با مجوز قانونی از هیئت فوتبال استان با مدیرعاملی کوهی فعالیت می‌کند و بیش از 120 بازیکن در رده‌های مختلف در این مدرسه آموزش فوتبال می‌بینند.

وی در پایان از مسئولان محلی و استانی خواست در به قابلیت رسیدن استعدادهای ورزشی این شهرستان یاریگر هیئت فوتبال بیله‌سوار باشند تا با مساعدت‌های واقعی بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم.

انتهای پیام/62003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول