اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد ابرکوه:

هدف اداره ارشاد تکریم کانون‌های مساجد است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه، توجه هر چه بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی در کانون‌های مساجد را یکی از اصلی‌ترین اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه ذکر کرد.

هدف اداره ارشاد تکریم کانون‌های مساجد است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، جواد عادل، ظهر امروز در دومین جلسه مدیر مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ابرکوه در مسجد فاطمه الزهرا (س) اظهار داشت: این جلسات در راستای سیاست‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه در تکریم و توجه هر چه بیشتر به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ابرکوه برگزار می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان افزود: فعالیت کانون‌ها باید حول محور حضور جوانان در مساجد باشد.

عادل بیان کرد: تحقق این آرمان‌ها همکاری و همیاری ائمه جماعات، اعضای هیئت امنای مساجد و مدیران کانون‌ها را می‌طلبد که شایسته است از همدلی و همیاری آنان تقدیر کنیم.

این مسئول عنوان کرد: توجه روزافزون مساجد شهرستان به ایجاد کانون‌های فرهنگی در چند ماه اخیر، نشان از علاقه مساجد به برنامه‌های اداره ارشاد در فعال کردن برنامه‌های فرهنگی در این اماکن دارد.

در این جلسه حجت الاسلام تقی فتاحی، امام جماعت مسجد چهارده معصوم، حجت‌الاسلام روانشاد امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) همچنین حجت‌الاسلام منصوری امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س) در بیاناتی آمادگی خود را در همکاری با اداره فرهنگ و ارشار اسلامی برای فعالتر کردن کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اعلام کردند.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول