اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

انهدام 2 باند توزیع و فروش سلاح‌های غیرمجاز در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: با نفوذ پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در 2 باند توزیع و فروش سلاح‌های غیرمجاز هشت نفر دستگیر و 92 سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.

انهدام 2 باند توزیع و فروش سلاح‌های غیرمجاز در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سیروس سجادیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس در هفته گذشته با شیوه‌های اطلاعاتی موفق شد، بدون هیچ‌گونه خسارت جانی 2 باند سلاح‌های غیرمجاز را دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی دهد.

وی خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده سلاح‌های غیرمجاز خود را در بدنه و باک خودرو جاسازی کرده بودند و از شمال غرب و غرب کشور قصد ورود به استان فارس را داشتند که عملیات آنان ناکام ماند.

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری 11 باند توزیع و فروش سلاح‌های غیرمجاز از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این استان خبر داد و افزود: با احتساب این تعداد باند دستگیر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد رشد کشفیات داشته‌ایم.

سجادیان ادامه داد: استان فارس با داشتن عشایر کوچ‌رو به‌ویژه در مناطق ییلاقی و قشلاقی که محل اسکان این قشر از جامعه است، دارای سلاح‌های مجاز بسیاری است که افراد سودجو از این فرصت سوءاستفاده کرده و با حمل و خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز قصد ناامنی را دارند.

وی تصریح کرد: افراد دستگیر شده 2 باند سلاح غیرمجاز، دارای 24 تا 40 سال سن هستند.

انتهای پیام/2448/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول