اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد

قتل فرزند با اسلحه شکاری به دلیل زدن برچسب دیوانگی

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از وقوع قتل یک فقره قتل عمد و دستگیری متهم خبر داد.

قتل فرزند با اسلحه شکاری به دلیل زدن برچسب دیوانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنابر اعلام مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر و با جسد مردی به هویت «الف ـ ح» مواجه شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول توسط پدرش به هویت «ج ـ ح» به قتل رسیده است که متهم دستگیر و آلت جرم از وی کشف شد.

وی تصریح کرد: مقتول برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی انتقال یافت و متهم برای انجام تحقیقات لازم به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات علمی و فنی نسبت به ارتکاب قتل عمدی اقرار و اظهار داشت که فرزندانم برای اخذ سرپرستی به بنده برچسب دیوانگی زده ولی موفق به این کار نشده‌اند تا اینکه یک ماه قبل دوباره دشمنی کرده و برچسب دیوانگی زدند.

عباس‌زاده افزود: متهم در ادامه اعترافات خود عنوان کرد که روز حادثه فرزندانم به خانه‌ام مراجعه کردند تا بنده را در بیمارستان بستری کنند که ناچار برای دفاع از خود اسلحه شکاری دو لول را برداشته و به سمت مقتول نشانه رفته و سر وی را مورد اصابت گلوله قرار دادم.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در پی اقرار متهم بازسازی صحنه جرم انجام شد، گفت: در نهایت پرونده به دادسرا ارسال و قرار قانونی لازم صادر شد.

انتهای پیام/60002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول